San Markos dla marki KROSS

przez | 05/08/2009

Agencja reklamowa San Markos wygrała przetarg na zaprojektowanie systemu Corporate Identity dla lidera rynku rowerowego w Polsce – marki KROSS.

Nowe logo i kompleksowy system CI zaprojektowany przez agencję reklamową San Markos (www.sanmarkos.pl) ma być wyznacznikiem lifestylowego charakteru marki, kojarzonej z dynamicznym i nowoczesnym trybem życia. Celem wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej jest skonsolidowanie i utrwalenie pozytywnych aspektów dotychczasowego wizerunku marki KROSS.

Agencja reklamowa San Markos wielokrotnie była już nagradzana za zrealizowane projekty logotypów. Prace dyrektora kreatywnego San Markos – Michała Bergera były publikowane w prestiżowym, amerykańskim katalogu LogoLounge, a opracowany przez niego projekt logo dla firmy konsultingowej Pentegy otrzymał niedawno złotą statuetką Stevie International Bussiness Award 2009 w kategorii Brand Design.