Procter&Gamble oraz Carrefour dbają o uczniów

przez | 05/08/2009

Pierwszy września coraz bliżej. By powrót do szkoły nie nadwerężył zbytnio domowych budżetów, firma Procter&Gamble wraz z hipermarketami Carrefour przygotowała specjalne konkursy i akcje instorowe.

Do 9 sierpnia we wszystkich hipermarketach Carrefour trwa konkurs, w którym może wziąć udział każdy kto kupi dwa produkty marek Procter&Gamble biorących udział w akcji (Vizir, Lenor, Ariel, Naturella, Gillette, head&shoulders, Wella, Pantene oraz blend-a-med). Po wysłaniu SMSa z opisem swojego sprawdzonego sposobu na białe pranie można wygrać bony Carrefour na szkolne zakupy o wartości 300 zł. Dodatkowo w Punkcie Obsługi Klienta za zakup dwóch produktów każdy klient może odebrać praktyczny worek na szkolne kapcie dla swojej pociechy.

Akcję shopper marketingową prowadzi agencja Swiift, która obsługuje P&G. Promocja organizowana jest w ramach cyklicznego programu „Rodzinna Kraina” tylko w Carrefour. Akcje związane z powrotem do szkoły realizowane są w 79 hipermarketach w całej Polsce.