Marka Wawel wśród Superbrands

przez | 05/08/2009

Międzynarodowa organizacja Superbrands po raz czwarty przyznała tytuły Superbrand i Business Superbrand markom, które odniosły największy rynkowy sukces. Marka Wawel znalazła się wśród najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymała tytuł Superbrand Polska.

Od czterech lat, głosami niezależnej Rady Marek, najsilniejsze marki w Polsce wybierane są do ekskluzywnej grupy Superbrands. Tytuł ten otrzymuje tylko ok. 5 procent ogółu marek ocenianych przez Radę Marek, złożoną z ekspertów w dziedzinie marketingu.

Zadaniem Rady Marek jest ocena wszystkich brandów, biorących udział w konkursie, w skali od 1 do 20. Te, które otrzymają punktację powyżej 12. zyskują prawo do używania tytułu Superbrand. W tegorocznym rankingu marek konsumenckich i biznesowych startuje po 1500 produktów i usług w każdej kategorii.

– Jest nam niezmiernie miło, że po raz kolejny została potwierdzona wysoka pozycja naszej marki i jej sukces rynkowy. Wawel otrzymuje tytuł Superbrands w szczególnym momencie, w przeddzień obchodów 100-rocznicy rozpoczęcia działalności fabrycznej, którą będziemy świętować w 2010 roku – mówi Katarzyna Kierach, Kierownik ds. Komunikacji Wawel SA.