Kampania “Hear The World” zdobyła główną nagrodę w międzynarodowym konkursie Stevie Award 2009 w kategorii Communications Team of The Year

przez | 05/08/2009

Jury konkursu uhonorowało złotą statutetką prospołeczną inicjatywę “Hear The World”, której celem jest podnosznie świadomości dotyczacej słuchu, problemów i skutków społecznych niedosłuchu. Ogólnoświatowa kampania została zainaugurowana jesienią 2006 roku przez firmę Phonak – jednego z wiodących producentów aparatów słuchowych na świecie.

Ta nagroda to potwierdzenie skuteczności i sensowności tej kampanii. Działania realizowane przez firmę Phonak na całym świecie (również w Polsce) zostały docenione przez jury konkursu również ze względu na swój szeroki oddźwięk w mediach. Temat słuchu staje się tematem powszechnie i szeroko dyskutowanym. Kampania jest wspierana przez Światowych Ambasadorów ze świata sztuki: Plácido Domingo, Rod Stewart, Annie Lennox, Jude Law, Moby, Joss Stone, Kelly Osbourne, Mick Jagger i wielu innych. Autorem zdjęć jest Bryan Adams.

Oprócz nagrody głównej, Phonak został finalistą w dwóch innych kategroriach: Communications Campaign of the Year in Europe oraz Corporate Social Responsibility Program of the Year in Europe.

International Business Awards, to międzynarodowy konkurs, którego celem jest uhonorowanie wyróżniających się inicjatyw z zakresu marketingu, reklamy oraz komunikacji biznesowej. Konkurs ma za zadanie promować najwyższe standardy w dziedzinie komunikacji. W 2009 roku do programu napłynęło ponad 1700 zgłoszeń z 30 państw z całego świata.

Trzymana przez Steviego kryształowa piramida, symbolizuje hierarchię potrzeb, którą w 1960 roku nakreślił psycholog Abraham Maslow. Maslow zaobserwował, że oprócz dążenia do zaspokajania podstawowych potrzeb ludzie szukają akceptacji i szacunku otoczenia.