ARBOinteractive CEE realizuje europejską kampanię dla Visit Britain

przez | 03/08/2009

ARBOinteractive CEE realizuje w pięciu krajach kampanię Visit Britain promującą Wielką Brytanię. W kampanii bierze udział Polska, Czechy, Rosja, Węgry i Austria. Celem działań jest wypromowanie Wielkiej Brytanii jako ciekawego regionu, który warto odwiedzić. Z tego powodu na miejsce emisji wybrano serwisy na portalach i witryny o tematyce turystycznej. Wśród polskich stron zaplanowanych w kampanii znalazła się m.in. eHoliday.pl, na której reklamy Visit Britain pokazywane są zarówno użytkownikom z Polski, jak i zza granicy.

Billboard Visit Britain na www.eHoliday.pl:

Wśród zagranicznych stron w kampanii uwzględniono m.in. austriacką witrynę Reise-hero.at, czeską Idnes.cz, węgierską Napi.hu oraz rosyjską T2T.ru. Ze względu na niejednolitą ofertę witryn w poszczególnych krajach w kampanii Visit Britain wykorzystane zostały różnorodne formy reklamowe. Są to jednak głównie billboard, rectangle i skyscraper o wymiarach zależnych od standardów w danym kraju.

„ARBOintearctive CEE odpowiada za zintegrowaną sprzedaż powierzchni reklamowej wszystkich oddziałów ARBOinteractive w Europie Środkowo-Wschodniej. Niemniej jednak bardzo często na potrzeby realizowanych kampanii współpracujemy również z innymi oferentami powierzchni reklamowej w Internecie w poszczególnych krajach. Dzięki temu nasza oferta jest jeszcze bardziej atrakcyjna dla reklamodawców w Wielkiej Brytanii, Niemczech czy Francji” – mówi Aleksandra Ośko kierująca sprzedażą w ARBOinteractive CEE.

Bieżąca kampania jest drugą europejską akcją realizowaną dla Visit Britain przez ARBOinteractive CEE. Klientami ARBOinteractive CEE były także m.in. British Airways, KLM czy Vodafone.