Przesyłka bezpośrednia w służbie programu motywacyjnego Hewlett-Packard

przez | 31/07/2009

Agencja Effectica Direct realizuje kolejny program motywacyjny dla partnerów handlowych HP pt. „Złote dla Zuchwałych”. W ramach tego projektu, Effectica Direct przygotowała przesyłkę bezpośrednią, która zachęca odbiorców do uczestnictwa w programie.  

HP Złote dla zuchwałychPrzesyłka składa się z listu w ozdobnej kopercie imitującej sejf. Do listu dołączona jest moneta o nominale 5 zł, która symbolizuje nagrody pieniężne jakie można zdobyć w promocji.

Efektem tej akcji jest dwukrotny wzrost liczby uczestników w stosunku do początkowego zainteresowania programem!

„Złote dla Zuchwałych” trwa do końca października 2009 roku, natomiast akcja związana z przesyłką bezpośrednią kończy się na początku sierpnia.

Osoby odpowiedzialne za kampanię:

Ze strony Klienta

  1. – ESS Product Marketing Specialist

Ze strony agencji:

  1. Krzysztof Cichocki – Art Director
  2. Łukasz Maścianica – Senior Copywriter
  3. Tomasz Napierała – Creative Director
  4. Małgorzata Kowalska – Account Manager