Axel Springer Polska przejmuje roadlook.pl i autofun.pl

przez | 31/07/2009

Axel Springer Polska przejmuje od 1 sierpnia serwis roadlook.pl i domenę autofun.pl od firmy Anima Publishers z Czech, której udziałowcem jest Axel Springer AG. Witryny uzupełnią ofertę wydawcy w segmencie serwisów motoryzacyjnych.

Roadlook.pl to internetowy serwis podejmujący tematy ze wszystkich obszarów motoryzacji. Redakcja publikuje newsy dotyczące samochodów, motocykli, rajdów WRC i wyścigów Formuły 1, a także relacje z targów i wystaw oraz unikalne zdjęcia aut, które dopiero pojawią się na rynku. Dodatkowo w serwisie znaleźć można nowinki technologiczne, wrażenia z pierwszych jazd najnowszymi modelami samochodów i recenzje gadżetów dla fanów motoryzacji.

Axel Springer Polska przejmuje również domenę autofun.pl wraz z prawami do znaku graficznego i koncepcji witryny. Serwis autofun.pl tworzony będzie przez redakcję auto-swiat.pl na bazie czeskiego serwisu autofun.cz , prezentującego tematy motoryzacyjne w lżejszej wersji. Witryna będzie się koncentrować na samochodach sportowych, autach bardzo drogich i szybkich. Na stronach autofun.pl zamiast obszernych opisów dominować będą filmy i wysokiej jakości zdjęcia.

„Uzupełnienie portfolio Axel Springer Polska o nowe serwisy umocni naszą pozycję w segmencie motoryzacyjnym. Efekt synergii po przejęciu roadlook.pl i autofun.pl pomoże nam również zwiększyć zasięg serwisu auto-swiat.pl” – mówi Paweł Tomaszek, dyrektor wydawniczy segmentu motoryzacyjnego w Axel Springer Polska.

Serwis auto-swiat.pl w ciągu ostatniego roku podwoił swój zasięg i notuje miesięcznie 457 tys. użytkowników.