Rekordowe zainteresowanie inwestycjami w myjnie bezdotykowe

przez | 30/07/2009

Już 25 inwestorów w okresie jedynie dwóch miesięcy zdecydowało się na inwestycję w myjnie bezdotykowe tworzone w sieci partnerskiej firmy Carwash Investment. Koszty uruchomienia najmniejszej z nich, to kwoty powyżej 300 tys. złotych.

Adrian Grandke

Adrian Grandke

Liczba zainteresowanych osób znacznie przerosła oczekiwania spółki, która przy utrzymaniu obecnego trendu z planowanych 150 partnerów, do końca 2010 roku ma szansę pozyskać nawet o 100 inwestorów więcej.

Każdego dnia specjaliści firmy odbierają ok. 30 telefonów od przedsiębiorców, którzy zainteresowani są przystąpieniem do Partnerskiego Systemu Carwash Investment. Obecnie rozmowy prowadzone są z niemal 300-ma potencjalnymi inwestorami, przy czym na inwestycję zdecydowało się już 25-ciu z nich.

– Zainteresowanie Partnerskim Systemem Carwash Investment znacznie przerosło nasze oczekiwania. Pokazuje to, że polscy inwestorzy, szczególnie w okresie kryzysu, zainteresowani są bezpieczną inwestycją, która nie jest zależna od wahań giełdowych i może zwrócić się w bardzo krótkim czasie. Z pewnością przekonało ich także to, iż oferujemy wsparcie na każdym etapie inwestycji, zarówno jeśli chodzi o specjalnie wyselekcjonowane grunty, jak i projekt myjni, jej budowę „pod klucz” oraz działania marketingowe. Pozwala to tym samym na minimum udziału właściciela myjni w całym procesie inwestycyjnym i dalszym prowadzeniu biznesu – mówi Adrian Grandke, wiceprezes Carwash Investment.

Firma Carwash Investment jako jedyna na rynku proponuje inwestycje przy niskim wkładzie własnym, wynoszącym jedynie 20 proc. całej inwestycji. Pozostała część wkładu może zostać sfinansowana przez leasing i partnerów finansowych Carwash Investment. Największe, sześciostanowiskowe myjnie pozwalają na uzyskanie dochodu na poziomie nawet 50 tys. zł miesięcznie i mogą zwrócić się w okresie dwóch lat.