Fashion House Outlet Centre z nowej strony

przez | 29/07/2009

2,5 miliona internautów, którzy dotychczas odwiedzili witrynę internetową Fashion House Outlet Centre może od dziś znaleźć  w wirtualnej rzeczywistości wybrane oferty markowych produktów w jeszcze niższych cenach. Nowa strona internetowa sieci outletów, poza częścią dedykowaną klientom indywidualnym, posiada również podstrony dla partnerów biznesowych. Serwis działa pod niezmienionym adresem www.fashionhouse.pl.

Na nowej witrynie Fashion House Outlet Centre wytłumaczono ideę outletu, przedstawiono ofertę centrów oraz wprowadzono funkcjonalną wyszukiwarkę sklepów i marek, powiązaną z interaktywnymi planami każdego z trzech centrów. W części serwisu dedykowanej klientom indywidualnym znajduje się również zakładka poświęcona idei „Smart Shoppingu”, czyli mądrym, sprytnym zakupom promowanym przez centra sieci Fashion House.

Najbardziej zmienny i aktywny element nowego serwisu stanowią podstrony poświęcone czasowym, dodatkowym promocjom w wybranych sklepach w każdym outlecie. Oprócz konsumenckiej, serwis posiada również część przeznaczoną dla biznesu, a także zakładkę dla mediów.

W części „Dla Firm”  znajdują się informacje przydatne dla partnerów biznesowych oraz najemców. Połączenie nowej strony www outletów z wirtualnym biurem prasowym jest dogodne dla dziennikarzy, gdyż daje możliwość pobrania z serwisu bieżących i archiwalnych informacji prasowych Fashion House Outlet Centre.

– Z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc odnotowujemy coraz większą liczbę wizyt na naszej www. Kiedy licznik wejść przekroczył 2,5 miliona, postanowiliśmy odświeżyć serwis. Nowa strona jest przejrzysta, intuicyjna, łatwa w obsłudze i zawiera wiele ciekawostek, a każdego, kogo jeszcze bardziej interesują najświeższe informacje o znanych markach w cenach o 30-70 procent niższych oraz dodatkowych promocjach, zapraszamy do skorzystania z newslettera – mówi Katarzyna Czapran, marketing manager Fashion House Outlet Centre w Gdańsku.

Nowa witryna www.fashionhouse.pl dostępna jest w dwóch wersjach językowych: polskiej  i angielskiej.

– Na nasz serwis wchodzą internauci nie tylko z polski, co więcej, nie tylko z krajów Unii Europejskiej, mamy na przykład ponad półtora tysiąca wejść z… Turcji. Internet nie zna granic, a my, idąc  z duchem czasu, możemy dotrzeć z informacją o Fashion House w każdy zakątek podpięty do sieci. Zapraszam na www.fashionhouse.pl – dodaje Katarzyna Czapran.