Rekordowe wyniki serwisów Axel Springer Polska

przez | 28/07/2009

Według najnowszego rankingu Megapanel PBI/Gemius serwisy internetowe Axel Springer Polska zanotowały w maju 3,56 mln realnych użytkowników. Taki wynik oznacza wzrost o 124 procent w stosunku do ubiegłego roku i gwarantuje firmie wejście do grupy 20 największych podmiotów internetowych w Polsce*.

Największe serwisy Axel Springer Polska notowały nawet kilkusetprocentowe wzrosty oglądalności. Efakt.pl posiada o 318% użytkowników więcej niż rok temu, newsweek.pl – 250%, a dziennik.pl – 104%. Wyniki tych witryn zapewniają Axel Springer Polska 8. miejsce w kategorii „Informacje i publicystyka” rankingu Megapanel PBI/Gemius. Widoczne wzrosty osiągnęły także serwisy motoryzacyjne, komputerowe i sportowe: auto-swiat.pl podwoił zasięg, oglądalność sports.pl wzrosła o 29%, a komputerswiat.pl o 8% w porównaniu do maja 2008 r.

Znacząca zmiana pozycji Axel Springer Polska w zestawieniu to także efekt wprowadzania w ciągu ostatniego roku kilkunastu nowych serwisów. Firma zajęła 18. pozycję w kategorii „Styl życia” dzięki bardzo dobrym wynikom nowych portali – w-spodnicy.pl i koktajl24.pl – oraz serwisu Students.pl . Internetowe portfolio Axel Springer Polska powiększyło się w ciągu ostatniego roku także o serwisy rekrutacyjne – StepStone.pl i Praca.info , witryny z segmentu komputerowego – Gamezilla.pl , dobragra.pl i poradnikdogry.pl – oraz serwis opinii Redakcja.pl i internetowy sklep Literia.pl .