TIPPINGPOINT przejmuje obsługę BMW

przez | 27/07/2009

Od pierwszego lipca br za większość działań komunikacyjnych Grupy BMW w Polsce (marki BMW i MINI) odpowiada agencja TIPPINGPOINT. W ramach szerokiego zakresu obowiązków dotyczącego komunikacji marketingowej współpraca ma dotyczyć przede wszystkim reklamy i współpracy z dealerami.

Zadaniem TIPPINGPOINT będzie adaptacja międzynarodowych kampanii oraz tworzenie nowych lokalnych materiałów.

W celu zapewnienia najwyższych standardów pracy i efektywności, TIPPINGPOINT wejdzie w skład sieci MAB (Omnicom), która odpowiedzialna jest za obsługę BMW Group w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

„Cieszę się, że dzięki naszym kompetencjom i doskonałej współpracy z siecią MAB udało się stworzyć zespół wychodzący naprzeciw oczekiwaniom klienta” – powiedział Filip Wołowski dyrektor zarządzający TIPPINGPOINT – „Jesteśmy w pełni przygotowani na podjęcie tego wyzwania.”