Open Media wspiera letnią kampanię promocyjną Cukru Królewskiego

przez | 27/07/2009

Do końca wakacji potrwa letnia kampania promocyjna Cukru Królewskiego „Słoik Królewskich Słodkości”. W ramach kampanii, dla konsumentów  zorganizowana została wielka wakacyjna loteria oraz kilkanaście mniejszych konkursów w prasie i internecie. Za działania  public relations na rzecz Cukru Królewskiego oraz konkursy konsumenckie w mediach odpowiada krakowska agencja Open Media.

Celem letniej kampanii promocyjnej Cukru Królewskiego jest zachęcenie wszystkich miłośników naturalnych słodkości do samodzielnego sporządzania przetworów. Konfitury wykonane własnoręcznie, jedynie z dodatkiem cukru białego, dają gwarancję naturalnego smaku, nie uzupełnionego konserwantami, czy sztucznymi barwnikami.

W ramach „Słoika Królewskich Słodkości”, przez całe wakacje trwa wielka loteria Cukru Królewskiego, w której na konsumentów czekają 3 bony na sprzęt AGD o wartości 10 000zł każdy. Dodatkowo, organizatorzy przewidzieli dla pierwszych 3 000 uczestników konkursu nagrody gwarantowane, czyli zestawy do dekoracji słoików z przetworami. Aby wziąć udział w loterii, należy z 10 opakowań promocyjnego białego Cukru Królewskiego wyciąć znaczki loterii i wraz z kuponem konkursowym przesłać do organizatora.

Letnia kampania promocyjna to również konkursy dla czytelników prasy regionalnej oraz kluczowych kobiecych i kulinarnych serwisów internetowych. Nagrodami w konkursach są urządzenia AGD, niezbędne do przyrządzenia smakowitych przetworów, czyli blendery i cyfrowe wagi kuchenne, a także zestawy do dekoracji słoików. Za realizację i koordynację tej części kampanii odpowiada Open Media. Dodatkowo, krakowska agencja prowadzi intensywne działania PR w kilkudziesięciu tytułach, głównie prasy lifestylowej, kobiecej i branżowej.

„Słoik Królewskich Słodkości” intensywnie wspiera także kampania reklamowa w prasie kobiecej i handlowej, która zakończy się pod koniec sierpnia. Autorem koncepcji strategicznej i kreatywnej kampanii Cukru Królewskiego, a także koordynatorem loterii jest DEMO Effective Launching. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada PRO Media House.

Agencja public relations Open Media prowadzi kompleksowe działania PR na rzecz marki Cukier Królewski i jej producenta – koncernu Südzucker Polska od 2005 roku. Do zadań agencji należy m.in. opracowywanie krótko i długofalowych strategii komunikacyjnych, działania w ramach PR produktowego, korporacyjnego, media relations oraz organizacja eventów dla firmy.