Link4 – sprzedaż polis online

przez | 27/07/2009

Link4 uruchomił  ulepszoną aplikację do sprzedaży ubezpieczeń  online. Nowy system pozwala klientom na samodzielny zakup ubezpieczeń  komunikacyjnych (OC, AC, Pakiety oraz produkty dodatkowe) dla samochodów osobowych. Sukcesywnie aplikacja będzie rozszerzana o kolejne produkty ubezpieczyciela. 

– Uruchomienie pełnej sprzedaży polis online było naturalnym krokiem Link4. Jesteśmy towarzystwem ubezpieczeń direct. Można do nas zadzwonić, zapytać naszego konsultanta na czacie, kupić polisę przez Skype’a, a teraz kupić polisę online. Wprowadzając nową aplikację sprzedażową chcieliśmy stworzyć usługę, dzięki której nasi klienci cały proces zakupu polisy będą mieli w jednym miejscu. Począwszy od wyliczenia oferty, poprzez ustalenie jej zakresu, zakup i niemal natychmiastowe otrzymanie dokumentów mailem. W pierwszej kolejności wprowadziliśmy do sprzedaży nasze najpopularniejsze produkty. Co istotne, korzystając z zakupu przez Internet nasi klienci automatycznie objęci są aktualnymi promocjami, jak np. lato w mieście (pakiet specjalnych zniżek dla mieszkańców największych aglomeracji w Polsce) – mówi Marek Gola, dyrektor sprzedaży, członek zarządu Link4.

Nowy system jest łatwy i wygodny w obsłudze. Do tego oszczędza czas. Klienci  nie muszą wychodzić z domu, by wybrać dogodne ubezpieczenie, opłacić je i zapisać  lub wydrukować polisę. Natychmiast po zakupie polisy online klient dostaje bowiem wszystkie dokumenty mailem. Czas zakupu polisy ograniczony jest do niezbędnego minimum. Cały proces może trwać 10 minut, chociaż zależy to oczywiście od samego klienta. Ubezpieczający się może też samodzielnie ustalić zakres interesującego go ubezpieczenia, np. rodzaj NNW, assistance, czy też korzystanie lub nie z autoryzowanych warsztatów.

– Ponad 100 tys. osób miesięcznie korzysta z naszej strony internetowej, by zapoznać  się z ofertą czy zamówić  rozmowę z konsultantem.  Na pewno na popularność tego kanału wpływ mają dwie rzeczy: ogólny poziom penetracji Internetu w naszym kraju oraz skłonność Polaków do ubezpieczania się tą drogą. W Polsce klienci ubezpieczycieli muszą się jeszcze z taką formą sprzedaży oswoić. Ale dynamiczny rozwój e-sprzedaży, zwłaszcza w obszarze produktów bankowych, nastraja nas optymistycznie – podkreśla Marek Gola.

Nowa aplikacja uzupełnia inne narzędzia internetowe ubezpieczyciela od dawna dostępne na stronie Link4. Klienci znajdą na niej pełne opisy produktów wraz z OWU. Na bieżąco mogą śledzić nowości produktowe, a także skorzystać z zakładki pytań i odpowiedzi na podstawowe pytania. Uruchomiony jest specjalny chat ze specjalistą do spraw produktowych. Do kontaktu z konsultantem można też wykorzystać Skype’a.

Więcej informacji na : www.link4.pl