Event jako narzędzie PR

przez | 27/07/2009

Jak wykorzystać  event w firmie jako narzędzie HR, PR lub wsparcia sprzedaży? Czy event PR to dobry sposób na budowanie wizerunku firmy? Nie tylko na takie pytania będzie można znaleźć odpowiedź podczas Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event w dniach 6-8 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Targi Event to pierwsza edycja imprezy skierowanej do wszystkich, którzy organizują wydarzenia, bezpośrednio lub pośrednio przy nich współpracują i potrzebują sprzętu, pomysłów oraz wiedzy. Odbiorcami targów są więc: przedstawiciele agencji eventowych, reklamowych i PR-owych; organizatorzy targów, zjazdów, konferencji i kongresów oraz wydarzeń sportowych, politycznych i kulturalnych, a także event managerowie korporacji oraz dużych firm.

Co w programie?

Zwiedzający będą mogli w jednym miejscu znaleźć pełną ofertę i gotowe rozwiązania. Tematyka targów obejmuje: multimedia, nagłośnienie, gadżety reklamowe, obiekty konferencyjne, oświetlenie, systemy rejestracji, nośniki reklamy, a także ofertę z zakresu cateringu, atrakcji eventowych, obsługi personalnej oraz zachowania bezpieczeństwa i porządku. W programie znajdą się pokazy o charakterze show oraz szkolenia i konferencje – źródło wiedzy i inspiracji do zastosowania w biznesie eventowym. Będzie można bezpośrednio spotkać się z dostawcami produktów i usług dla branży eventowej oraz zasięgnąć porad specjalistów.  Stowarzyszenie Branży Eventowej przygotuje konferencję Event w strategii biznesowej firmy, której uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • Jak długoterminowo planować eventy w firmie?
  • Jak mierzyć skuteczność eventów?
  • Jak wykorzystać event jako narzędzie HR, PR lub wsparcia sprzedaży?

Ponadto w programie znajdą  się prezentacje:

  • Event PR, czyli jak skutecznie budować swój wizerunek poprzez Event – organizator:  Telma Group Communications Sp.  z o.o.
  • Systemy monitorowania uczestników eventów – możliwości, szanse i zagrożenia – organizator: Infrared Group.

Informacje praktyczne

  • Termin: 6-8 października 2009
  • Miejsce: Centrum Targowo-Kongresowe przy ul. Marsa 56c w Warszawie
  • Zasady wstępu na targi: bezpłatnie tylko dla zarejestrowanych on-line na www.rejestracja.targievent.pl oraz dla posiadaczy Kart MT Polska
  • Organizator: Międzynarodowe Targi Polska