Comarch Loyalty Management wdrożony w sieci stacji benzynowch OKKO na Ukrainie

przez | 27/07/2009

„Fishka” to nazwa programu lojalnościowego, opartego na rozwiązaniu Comarch Loyalty Managment, z którego korzystać obecnie mogą klienci stacji benzynowych OKKO na Ukrainie. Program zainicjowany został przez Galnaftogaz, wiodącą spółkę ukraińską, której główna działalność koncentruje się na sprzedaży paliw i towarów konsumpcyjnych dla stacji OKKO.Firma jest jednym z trzech liderów w sprzedaży produktów naftowych na rynku detalicznym na Ukrainie.

Rozwiązanie wdrożone przez Comarch jest dedykowane stałym klientom stacji OKKO oraz sklepów dyskontowych. Program „Fishka” umożliwia gromadzenie punktów za zakup produktów standardowych oraz promowanych, jak również za udział w kampaniach promocyjnych i innych wydarzeniach. Program umożliwia uczestnikom wymianę zgromadzonych punktów na atrakcyjne nagrody oraz usługi dostępnych na stronach OKKO.

Program oferuje m.in. automatyczne naliczanie punktów standardowych oraz bonusowych, segmentację klientów, spersonalizowaną komunikację, a także szeroki zakres interesujących promocji opartych na zróżnicowanych parametrach, takich jak: produkty, promocje i okres ich trwania, segmenty klientów, lokalizacje oraz partnerzy. Na katalog nagród składają się akcesoria samochodowe, usługi (np. myjnia), akcesoria domowe, wypoczynkowe, zabawki dla dzieci oraz kupony dyskontowe.

Comarch Loyalty Management doskonale wpisuje się w strategię rozwoju Galnaftogaz. Umożliwi dynamiczny rozwój bazy klientów, a także wpłynie pozytywnie na atrakcyjność oferty skierowanej zarówno do klientów, jak i partnerów OKKO, zwiększając przy tym sprzedaż. Budowa indywidualnych relacji z odbiorcami oraz wzmocnienie skuteczności działań marketingowych przełoży się na pozytywny wizerunek firmy i zwiększenie jej udziału w rynku.

Comarch Loyalty Management to opłacalne, nowoczesne oraz elastyczne rozwiązanie zaprojektowane, by wspierać zarządzanie programami lojalnościowymi w różnych branżach. CLM został wdrożony w wielu sektorach gospodarki, m.in. telekomunikacyjnym, finansowym; retail & FMCG, a także w branży farmaceutycznej oraz liniach lotniczych. Comarch rozwija system CLM już od ponad 7 lat. Przez ten czas udało się dostosować system do wymogów rynku i udowodnić, że rozwiązanie Comarch może spełniać oczekiwania rynku oraz dobrze służyć nawet najbardziej wymagającym klientom.