Alternatywa dla młodych przedsiębiorców – Siódemka S.A. wprowadza usługę pakietową WebPack7 dedykowaną sektorowi MSP

przez | 27/07/2009

Siódemka S.A., jedna z wiodących firm kurierskich w Polsce, wprowadziła usługę  pakietową WebPack7, która umożliwia nadawanie przesyłek bez konieczności podpisywania umowy z przewoźnikiem. Usługa ta jest skierowana głównie do małych i średnich przedsiębiorstw.

W ramach usługi WebPack7, Klient ma możliwość zakupienia pakietu listów przewozowych (30, 50, 100, 200 lub 300 sztuk), ważnych przez okres sześciu miesięcy. Każdy z listów pozwala na zlecenie przewozu jednej standardowej paczki.

Usługa jest przeznaczona głównie dla firm z sektora MSP, w których bądź nie można dokładnie zaplanować ilości przesyłek, bądź też  ich liczba nie jest duża. WebPack7 umożliwia korzystny rozkład kosztów, ściśle związany z liczbą przekazywanych przez Klienta zleceń, co w dłuższej perspektywie czasu, przekłada się na bardziej efektywne planowanie wydatków firmy.

„Dostępne programy unijne, mające na celu wsparcie rozwoju przedsiębiorczości wśród młodych osób, procentują pojawianiem się wielu nowych firm na polskim rynku. Z myślą o młodych przedsiębiorcach i firmach z sektora MSP zaprojektowaliśmy WebPack7. Nie każdego stać, by na początku działalności podpisać długoterminową umowę z dużym przewoźnikiem, gwarantującym wysoką jakość usługi. Chcemy, by firmy z sektora MSP miały alternatywę i podobnie jak duże przedsiębiorstwa mogły korzystać z usług sprawdzonych firm kurierskich.” – mówi Krzysztof Pawłowski, Wiceprezes Zarządu Siódemka S.A.

Usługa jest realizowana w systemie „od drzwi do drzwi”, a odbiorcą może być  zarówno Klient instytucjonalny, jak i osoba prywatna. Każda paczka nadana w ramach usługi WebPack7 może być w cenie usługi ubezpieczona do kwoty 5000,00 zł. W rozszerzonej wersji usługi – WebPack7 Plus – możliwe jest także nadanie paczki pobraniowej.

Więcej informacji o usłudze można uzyskać na stronach serwisu internetowego Siódemki S.A.: http://www.siodemka.com/webpack7/