Afilo sponsorem głównym najbliższego IAB ShowCase

przez | 27/07/2009

Afilo, sieć  reklamy rozliczanej za efekt, jest sponsorem głównym najbliższego spotkania IAB ShowCase, które odbędzie się  31 lipca we Wrocławiu.

IAB ShowCase to cykliczne spotkania organizowane dla marketerów przez IAB Polska. Celem tych spotkań jest przekazanie wiedzy z obszaru reklamy internetowej oraz pokazanie najnowszych rozwiązań z dziedziny promocji online. Podczas jednodniowych spotkań prezentowane są case study przez specjalistów i praktyków z branży internetowej.

Najbliższe spotkanie z cyklu IAB ShowCase, którego sponsorem głównym jest Afilo, odbędzie się 31 lipca we Wrocławiu. Podczas imprezy omawiane będą  między innymi zastosowanie gier w promocji produktów i usług, optymalizacja kampanii reklamowych online czy praktyczne wykorzystanie social media. IAB ShowCase zakończy prezentacja Pawła Sypczuka, dyrektora generalnego Afilo, poświęcona reklamie rozliczanej za efekt.

Pełna agenda spotkania: http://www.iabpolska.pl/iabshowcasewroclaw