TNS OBOP po raz czwarty zbadał satysfakcję klientów centrum outsourcingowego BCC

przez | 24/07/2009

Według wyników tegorocznej edycji badań satysfakcji klientów, z usług BCC w zakresie administracji SAP i zdalnego wsparcia użytkowników SAP jest zadowolonych 93% Klientów.

BCC jest jedyną  firmą na polskim rynku usług SAP, która corocznie – już od 2006 r. – zleca niezależnej instytucji badania satysfakcji klientów i upublicznia ich wyniki. Celem badań jest umożliwienie stałego podnoszenia jakości usług BCC, dzięki lepszemu zrozumieniu potrzeb Klientów.

W badaniu, przeprowadzonym od 13 V do 5 VI br. metodą CATI (Computer Assisted Telephone Interview), wzięło udział 60 osób odpowiedzialnych za utrzymanie systemów i zarządzanie działami IT. Respondenci oceniali całość współpracy z centrum outsourcingowym BCC oraz jakość poszczególnych usług (w tym administracji i wsparcia użytkowników – serwisu aplikacyjnego SAP).

Aż 93% respondentów pozytywnie oceniło współpracę z BCC. Wśród najczęściej wymienianych atutów i mocnych stron BCC znalazły się m.in.: szeroki zakres usług zapewnianych przez Centrum outsourcingowe; duża wiedza merytoryczna konsultantów; szybki czas reakcji na zgłaszane problemy.

– Opinie Klientów to dla nas punkt wyjścia do doskonalenia i planowania rozwoju naszej organizacji, stąd waga jaką przywiązujemy do badań satysfakcji. W ciągu ostatniego roku, od czasu poprzedniego badania TNS OBOP, certyfikowaliśmy nasz system zarządzania usługami IT według normy ISO/IEC 20000, potwierdzając zgodność ze standardami ITIL. Rozbudowaliśmy naszą ofertę o outsourcing sieci rozległych WAN, a także o outsourcing procesów biznesowych – BPO w zakresie HR, realizowany przez spółkę External Services z Grupy BCC – powiedział Waldemar Sokołowski, Dyrektor ds. Usług Outsourcingowych BCC.

Centrum outsourcingowe BCC zapewnia kompleksową obsługę utrzymania środowiska IT, w tym SAP: od hostingu i kolokacji we własnym data center, przez administrację systemami, po serwis aplikacyjny – wsparcie użytkowników SAP. Wspiera także Klientów w projektach optymalizacji i rozwoju środowiska IT. BCC świadczy usługi outsourcingowe od 1999 roku. Korzysta z nich ponad 80 Klientów – w tym największe przedsiębiorstwa międzynarodowe i polskie, jak ABB, Amica, Grupa Metro, Grupa Żywiec, ING Bank Śląski, Kompania Piwowarska, a także firmy średniej wielkości – jak Decora, Brilux, Herlitz, Kopernik.