ESKADRA Agencja Reklamowa realizuje Roadshow dla trzech marek Polkomtel S.A.

przez | 24/07/2009

Od 11 lipca do 22 sierpnia 2009 roku ESKADRA Agencja Reklamowa prowadzi wakacyjną akcję promocyjną dla Polkomtel S.A. – Trick Truck Plus. Roadshow marek 36i6, Simplus oraz Muzodajnia.pl odwiedza największe polskie miasta zapewniając ich mieszkańcom wirtualną oraz sportową rozrywkę. Specjalną atrakcją jest lowrider – jedyny w Polsce tańczący samochód.

Trick Truck Plus to szeroko zakrojony projekt promocyjny, wspierający sprzedaż trzech marek Polkomtel S.A. Przystanki roadshow odbywają się w szesnastu wybranych miejscowościach – samodzielnie bądź w towarzystwie lokalnych imprez plenerowych, np. Pikniku Country w Mrągowie czy Przystanku Woodstok.

„Specyfika organizacji roadshow wymaga przede wszystkim dokładnego skoordynowania poszczególnych działań – idealna synchronizacja pracy i jej wielowymiarowość są tu podstawami sukcesu” – powiedział Dominik Gil, Dyrektor Zarządzający ESKADRA Agencja Reklamowa.

Grupa docelowa akcji jest szeroka: pasjonaci gier wirtualnych, miłośnicy muzyki oraz wielbiciele siatkówki. Biorąc pod uwagę wysokie zróżnicowanie zainteresowań i szybkie „nudzenie się” odbiorców, ESKADRA Agencja Reklamowa przygotowała szerokie spectrum rozrywek pogrupowanych w kilku strefach. Każda strefa ma swoją nazwę i oferuje oryginale formy zabawy. Ich centralnym punktem jest tytułowy Trick Truck Plus, czyli samochód ciężarowy prowadzony przez amerykański ciągnik Kennworth. Kolejne punkty rozrywki to strefa – Cyberarena36i6.pl i muzyki – Muzodajnia.pl, gdzie DJ miksuje najnowsze hity, a hostessy uczą młodzież, jak legalnie, tanio i szybko ściągać muzykę. Akcja ma również charakter prosprzedażowy – na miejscu sprzedawane są startery 36i6.

Wokół Trick Truck Plusa ustawiono 2 namioty z wirtualnymi grami (Xboxy, konsole Wii) oraz sportową Strefę Gier Simplusa, w której uczestnicy imprezy mogą m.in. nauczyć się choreografii w stylu Cheerleaders Show, grać w piłkę z obciążnikami na nogach oraz zmierzyć szybkość uderzenia piłki podczas serwu siatkarskiego.

Dopełnieniem całości roadshow Trick Truck Plusa jest ekskluzywny lowrider – jedyny w Polsce samochód, który w rytm muzyki wykonuje taneczne akrobacje.

„Kilka stacji przystankowych mamy już za sobą i wyraźnie widać, że tam gdzie przyjeżdżamy robimy sporo pozytywnego szumu, który dobrze służy markom Plusa. Ten wakacyjny roadshow to największy projekt letni, więc tym bardziej cieszy, że akcja spotyka się z uznaniem naszych obecnych i potencjalnych klientów.” – powiedział Paweł Zbiegniewski, Zastępca Dyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej Polkomtel S.A.