Wielka rebelia w ThinkOpen

przez | 23/07/2009

Spółka ThinkOpen należąca do Grupy Adv.pl  proponuje Klientom nowatorskie podejście do kampanii e-mail marketingowych.

Oferta rebeliancka dotyczy rozliczenia wysyłek e-mailowych tylko za wiadomości, które zostaną otworzone przez odbiorców. Pozwala to Klientom na racjonalizację kosztów kampanii e-mailingowych, ponieważ płacą za efekt kampanii, a nie za ilość wysłanych wiadomości. Szczegóły dotyczące oferty zostały zawarte na stronie www.thinkopen.pl/ofertarebeliancka.

„Stworzyliśmy Ofertę Rebeliancką, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów. E-mail marketing to działania, w których liczy się przede wszystkim efekt, czyli liczba otworzonych wiadomości przekładająca się na konwersję sprzedażową. Współpracując z dużymi Klientami, ThinkOpen stawia na efektywność działań e-mail marketingowych i oferuje rozwiązania zwiększające sprzedaż produktów i usług. Stąd nasz pomysł na zaproponowanie nowego sposobu rozliczenia”– mówi Arkadiusz Białkowski, Prezes Zarządu ThinkOpen.

ThinkOpen, oprócz Oferty Rebelianckiej, kontynuuje także standardowe formy rozliczeń  z Klientem – za wysłane e-maile czy miesięczną opłatę  zryczałtowaną. Wprowadzenie nowej taryfy cenowej zwiększa jedynie elastyczność we współpracy z Klientami, którzy mogą dopasować poziom kosztów w kontekście prowadzonych działań e-mail marketingowych.