Patrol rozwija się

przez | 23/07/2009

Spółka Patrol Jeanswear, zajmująca się projektowaniem i dystrybucją  odzieży pod markami PATROL i GIRL ZONE, rozwija się. Podpisała Umowę  o współpracy z katowicką firmą  Fortress Sp. z o.o. Połączono siły, stawiając na podnoszenie konkurencyjności marki na polskim rynku odzieżowym. Współpraca opierać się będzie o  współdziałanie przy tworzeniu kolekcji i dostawy towaru. Spółki rozpoczynają zadania od Kolekcji Jesień/Zima 2009. Pierwsze dostawy nowego asortymentu odzieży marki Patrol do sieci sklepów zaplanowano w sierpniu br.

Patrol Jeanswear Spółka z o.o. podjęła nowe wyzwanie. Rozwijając markę PATROL (odzież jeansowa i casual ) nawiązała współpracę z katowicką firmą Fortress.

Celem współpracy jest skuteczne zarządzanie firmą, oferującą wygodną i funkcjonalną odzież zgodną z trendami mody w sieci partnerskich sklepów.

Spółki połączyły kompetencje, doświadczenie oraz kapitał ludzki i finansowy. Patrol będzie projektował, przygotowywał kolekcje odzieży, a także organizował proces sprzedaży. Do zadań Fortress należeć będzie obsługa w zakresie importu oraz dostawa towaru do sklepów na terenie całego kraju.

Współpraca zapowiada zmiany w dotychczasowym zarządzaniu i ekspansję marki PATROL. – Dążymy do poszerzania Kolekcji o nowy asortyment i zwiększenie wolumenu wzorów odzieży przy zachowaniu jak najlepszej jakości materiałów i wykonania. – mówi Monika Kwiatkowska, Dyrektor Generalny Patrol Jeanswear Sp. z o.o. we Wrocławiu.

Fortress od kilkunastu lat z powodzeniem realizuje kontrakty w handlu zagranicznym z Dalekim Wschodem. Ma również bogate doświadczenie w branży odzieżowej. Pracuje z grupą najlepszych sprawdzonych producentów, odpowiedzialnych za produkcję kolekcji odzieży światowych marek. – Zamierzamy rozbudować sieć dystrybucji, rozpoczynając współpracę z nowymi Klientami. Liczymy, iż nasza współpraca to pierwszy krok do wzmocnienia pozycji marki Patrol na polskim rynku odzieży – dodaje Alicja Kuczera, St. Menedżer Działu Handlowego Fortress Sp.  z o.o. w Katowicach.