Mocniejszy e-mail marketing w ofercie Insignia

przez | 23/07/2009

Insignia zdecydowała się poszerzyć  zakres oferowanych usług o kompleksowe działania e-mail marketingowe. Zadanie to agencja interaktywna postanowiła realizować poprzez partnerstwo z SARE. Obydwie firmy podpisały właśnie umowę o strategicznej partnerstwie w tym obszarze.

Współpraca ma na celu zarówno obsługę w obszarze e-mail marketingu obecnych klientów Insignia, ale także wsparcie merytoryczne przez konsultantów SARE w pracach nad przygotowywaniem ofert przetargowych oraz budowaniem strategii komunikacji, w których jednym z wykorzystywanych narzędzi jest poczta elektroniczna.

„E-mail marketing jest jednym z najlepszych narzędzi przyciągających użytkowników do serwisu i zachęcających ich do regularnego odwiedzania. Sprawdza się doskonale w komunikacji związanej z konkursami i grami, a także w działaniach lojalnościowych. Posiadając dane kontaktowe – takie jak adres e-mail czy numer telefonu komórkowego – możemy najszybciej dotrzeć do konsumentów zainteresowanych konkretną ofertą. Działania marketingowe w oparciu o bazy danych dają nam też duże możliwości związane z dokładną segmentacją odbiorców i targetowaniem przekazu” – mówi Tomasz Michalik, Creative Director Insignia.

W ramach umowy SARE dostarczy swoje zaawansowane rozwiązania technologiczne do obsługi komunikacji elektronicznych wysyłek. Dodatkowo zajmie się optymalizacją kreacji mailingów przygotowanych przez Insignia, realizowaniem wysyłek oraz opracowywaniem raportów, analiz i rekomendacji dotyczących przyszłych działań.

„Dobrze zaplanowany i zrealizowany e-mail marketing przynosi niesamowite efekty. Bardzo cieszę się, że Insignia zdecydowała się rozwijać swoje kompetencje w tym zakresie współpracując właśnie z nami” – powiedział Krzysztof Dębowski, dyrektor zarządzający SARE.

W ramach rozwijania kompetencji e-mail marketingowych przez Insignia pracownicy agencji będą odbywali również regularnie szkolenia prowadzone przez ekspertów SARE.

Pierwszymi klientami obsługiwanymi w ramach strategicznego partnerstwa są Intersport oraz Unilever.