SymbioStream zwiększy sprzedaż online

Program partnerski SymbioStream może zwiększyć sprzedaż w sklepach internetowych nawet o kilka procent bez ponoszenia dodatkowych kosztów

Udostępniona 15 lipca technologia SymbioStream stanowi nowe otwarcie w dziedzinie programów partnerskich służących do wzajemnej promocji sklepów internetowych.

Zdaniem Piotra Jarosza, znanego analityka rynku e-Commerce, mocną stroną SymbioStream jest inteligentny algorytm genetyczny optymalizujący dobór partnerów w oparciu o dane historyczne oraz analiza komplementarności ofert sklepów uczestniczących w programie.

W przeciwieństwie do starszych systemów tego typu, których podstawową ideą działania jest przekierowywanie śmieciowego ruchu odbitego,  SymbioStream dobiera optymalny zestaw partnerów uwzględniając profil ich klientów oraz komplementarność ofert zakładając, że tylko taki ruch ma wymierną wartość. Równocześnie SymbioStream stale analizuje dane statystyczne w zakresie uzyskanej wcześniej konwersji i uczy się doboru najefektywniejszych związków partnerskich dbając tym samym o maksymalizację sprzedaży.

SymbioStream posiada zaplecze ponad 5 tysięcy sklepów internetowych zarejestrowanych w serwisie Sklepy24.pl co stawia go na pierwszym miejscu pod tym względem w Polsce.

Dostawcą usługi SymbioStream jest firma Dotcom River Sp. z o.o. Sp.k., która na początku marca tego roku uruchomiła wyszukiwarkę Kangoo.pl przeszukującą oferty polskich sklepów internetowych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu