Superbrand 2009 dla marki Panorama Firm

przez | 22/07/2009

Marka Panorama Firm, obecna na polskim rynku od siedemnastu lat, otrzymała po raz drugi prestiżowy tytuł Superbrand. Siłę i reputację marki Panorama Firm (www.pf.pl) docenili eksperci zasiadający w Radzie Marek polskiej edycji konkursu Superbrands, przyznając jej tytuł Superbrand 2009. Według definicji organizatora, marka wyróżniona tytułem Superbrand osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie i oferuje konsumentom znaczące korzyści, stanowiące o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.

– Tytuł Superbrand potwierdza, że Panorama Firm to znana i silna marką na polskim rynku – mówi Magdalena Wypychowicz, członek zarządu i dyrektor  marketingu w Eniro Polska. – Jesteśmy dumni, że po raz kolejny, jako jedyna marka z branży yellow pages, znaleźliśmy się wśród najbardziej rozpoznawalnych i najsilniejszych brandów.  Dowodzi to skalę zaufania, jakim darzą nas nasi klienci i użytkownicy – dodaje Magdalena Wypychowicz.

Proces selekcji do Superbrand 2009, rozpoczyna się od stworzenia listy ok. 5000 marek, z których, na podstawie niezależnych badań rynku oraz danych finansowych, wybranych jest ok. 1000. Grupa kilkudziesięciu polskich ekspertów, m.in. dziennikarzy, przedstawicieli największych firm, praktyków marketingu i PR wskazuje marki, które są najlepszymi przykładami efektywnego brandingu. Te z najwyższą ilością punktów są nagradzane statuetką polskiego „Oskara Marketingu”. Warto podkreślić, że Superbrand jest przyznawana jedynie niewielkiej liczbie marek (poniżej 5 procent ogółu ocenianych).

Panorama Firm to najbardziej aktualne i kompletne źródło informacji dla milionów Polaków – największa baza danych zawierająca ponad 1.600.000 firm. Produkt jest dostarczany użytkownikom w najdogodniejszy dla nich sposób: jako książka, wyszukiwarka www.pf.pl oraz numer informacyjny 118 118.