Agencja REDage dla marki Lavazza

przez | 22/07/2009

Agencja REDage rozpoczęła współpracę z marką Lavazza, jedną  z najbardziej znanych marek kaw na świecie. Agencja przygotowała kreację  WWW oraz mechanizm konkursu „Rzymskie Wakacje”, który jest głównym elementem rozpoczętej 20 lipca kampanii reklamowej kawy Lavazza.

Lavazza to marka kawy z segmentu Top Premium i jedna z najbardziej znanych kaw na świecie. Rozpoczęte przez Strauss Cafe Poland działania mają na celu budowanie wizerunku i świadomości marki Lavazza wśród konsumentów oraz zwiększenie ich lojalności. Dlatego głównym elementem kampanii jest konkurs „Rzymskie Wakacje” i program lojalnościowy.

Mechanizm uczestnictwa w konkursie opiera się na rejestracji na stronie www.lavazzaclub.pl i zakupie dowolnego produktu biorącego udział w promocji: Qualita Oro, Caffe Espresso, Il Perfetto Espresso, Caffe Crema, Crema e Gusto, Il Mattino czy Qualita Rossa. Nagrodami w konkursie są wycieczki do Rzymu oraz gadżety z najnowszymi kreacjami marki Lavazza.

Razem z klientem szukaliśmy takiej formy promocji, która z jednej strony pozwoli zaprezentować  pełną gamę produktów, a z drugiej da nam szansę  na budowę lojalnej grupy konsumentów. Bardzo ważne było też  pokazanie charakteru kawy Lavazza, jej przynależności do marek premium oraz silne nawiązanie do włoskich korzeni i tradycji. – mówi Eliza Łuczak-Hołowczyc, dyrektor zarządzająca agencją REDage.

Wśród nagród są  między innymi zegarki S.T.A.M.P.S., z limitowanej i wykonanej specjalnie dla marki Lavazza kolekcji Znaczki Czasu. Wyróżniają się unikalnym wzornictwem i charakterystycznym włoskim designem. Prawdziwym rarytasem dla kolekcjonerów jest także kalendarz ścienny „Lavazza Calendar – Espress Yourself”. Od 1993 rodzina Lavazza zaprasza największych światowych fotografów do współtworzenia kalendarza inspirowanego filiżanką kawy. W tym roku jest nią Annie Leibovitz, jedna z największych współczesnych fotografików. Przygotowane przez Leibovitz prace to fotograficzny przewodnik po włoskiej kulturze i włoskim stylu życia.

Konkurs „Rzymskie Wakacje” będzie trwał od 20 lipca do 30 września. Będą  mu towarzyszyć działania reklamowe w mediach tradycyjnych. Strona konkursowa dostępna jest pod adresem www.lavazzaclub.pl