Agencja 8fish nadal na fali

przez | 22/07/2009

Po pierwszym roku działalności rybka, zwana „8fish”, z nowymi klientami na pokładzie, wypływa na otwarte wody: oprócz widgetów zespół firmy rozwija ofertę nowych form komunikacji marketingowej, m. in. działania w serwisach społecznościowych.

Spółka 8fish, podążając za najnowszymi trendami na rynku reklamy na świecie, oprócz rozwiązań interaktywnych (widgetów/gadżetów), proponuje tworzenie strategii i doradztwo w zakresie wykorzystania Social Media w komunikacji marketingowej. 8fish czerpie inspiracje ze swojego doświadczenia we współpracy z agencjami i klientami europejskimi oraz amerykańskimi, gdzie rzeczywiste korzystanie z serwisów społecznościowych jest dużo bardziej zaawansowane niż w Polsce.

– W planowaniu działań promocyjnych on-line marek naszych klientów uwzględniamy nowoczesne rozwiązania interaktywne, takie jak: widgety, aplikacje na platformy mobilne (np. iPhone), a także aplikacje na serwisy startowe i portale społecznościowe – mówi Bartosz Kwaśniewski, Dyrektor Zarządzający 8fish  Sp. z o. o. – Przygotowujemy kampanie m. in. na Facebook, MySpace, Netvibes, czy napopularniejszy w Polsce – iGoogle (2 mln użytkowników).

Tworzenie treści, aplikacji, działań buzz i viral w obrębie Web 2.0 według 8fish stanowi bardzo ważny element w komunikacji marketingowej ze społecznościami internetowymi. Planując działania promocyjne w Social Media 8fish pomaga swoim klientom w wykorzystaniu następujących portali:

Reklama interaktywna na serwisie Youtube.pl.

W ostatnim roku 8fish podjął współpracę ze znanymi polskimi markami, tj.: Wakacje.pl, Fly.pl, Amrest.pl, czy Money.pl. 8fish ceni ambitne wyzwania, gdzie może wykazać się innowacyjnym podejściem do promocji w internecie.

– Mamy jeszcze jeden sukces – dodaje Kwaśniewski. – Dotyczy towarzyszącej nam od powstania 8fish platformy hostującej widgety – Widgetpot.pl – polskiego centrum widgetów naszego autorstwa. W tej chwili dodano w nim już ponad 1 tys. widgetów. Widgetpot.pl stanie się niedługo jeszcze bardziej „social”.

8fish wykorzystuje morze możliwości pojawiających się na drodze firmy. W tej chwili ukierunkowuje się na Social Media. Będą one, według agencji, przyszłością komunikacji marketingowej on-line w najbliższych latach.