Insignia tańczy z Rexoną

przez | 21/07/2009

W marcu b.r. agencja interaktywna Insignia wygrała przetarg organizowany przez koncern Unilever S.A. na realizację strony produktowej nowej linii antyperspirantów  Rexona Fine Fragrance Collection.

Owocem współpracy jest serwis www.rexonafloor.pl, w którym kluczową rolę odgrywa film video, ukazujący synergię kobiecych emocji, tanecznej pasji oraz zapachu.  Zaprezentowane w nim trzy rodzaje tańca symbolizują trzy odcienie kobiecości i związane z nimi nowe zapachy Rexony: Shiny, Sexy i Happy.

Serwis skierowany jest do nowoczesnych, aktywnych i eleganckich kobiet.

Drugim etapem kampanii internetowej Rexona Fine Fragrance Collection jest wirtualna Akademia Tańca, gdzie profesjonalni tancerze wprowadzają użytkowniczki w tajniki tanga, rumby i jazzu .

Wraz z Akademią  Tańca pod adresem http://www.akademiarexony.pl/konkurs/ został uruchomiony konkurs „Odcienie Kobiecości”, w którym użytkowniczki zgłaszają swoje zdjęcia i biorą udział  w głosowaniu w trzech kategoriach: Happy, Shiny i Sexy.

W maju b.r. Unilever S.A. podjął decyzję o kontynuacji współpracy – agencja Insignia wygrała przetarg na budowę serwisu brandowego Rexona for Women.