InPost podpisał umowę wartą 60 mln zł

przez | 21/07/2009

InPost – największy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym, należący do grupy kapitałowej Integer.pl – podpisał długoterminową umowę z jednym z największych koncernów handlowych na świecie. Kontakt obejmuje świadczenie przez operatora działań pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym. Współpraca została zawarta na czas nieokreślony, a szacowna wartość zlecenia w okresie 5 lat wyniesie 60 mln zł.

Firma InPost – mimo panującego osłabienia gospodarczego – regularnie zwiększa liczbę strategicznych partnerów. Warunki współpracy oferowane przez operatora są atrakcyjne zarówno pod względem jakościowym, jak i cenowym. InPost każdego klienta traktuje indywidualnie, świadcząc na jego rzecz usługi na najwyższym poziomie, co potwierdzają kolejne istotne kontrakty. W lipcu 2009 roku InPost – dzięki udanej współpracy z ogólnopolskim operatorem sieci kablowej – bezterminowo przedłużył dotychczasową umowę. Wartość transakcji w okresie 5 lat wyniesie ok. 9 mln zł.

„Czas dekoniunktury to najlepszy sprawdzian dla firm i ich menedżerów. Osłabienie gospodarki powoduje, że niemal każdy podmiot działający na rynku poszukuje oszczędności. Rozumiemy ten mechanizm i staramy się naszym potencjalnym partnerom zaoferować najlepsze warunki współpracy. Świadczenie usług na rzecz międzynarodowego klienta dowodzi skuteczności działań negocjacyjnych prowadzonych przez InPost i potwierdza stale rosnące zainteresowanie naszą ofertą” – mówi Rafał Brzoska, InPost.

InPost regularnie zawiera kontrakty z kluczowymi Klientami. W czerwcu 2009 roku podpisał umowę PGE Łódzkim Zakładem Energetycznym obejmującą świadczenie pełnego pakietu usług pocztowych. Wartość umowy podpisanej na rok wynosi 1,2 mln zł. Do podstawowych kompetencji InPost będzie należała kompleksowa obsługa firmy w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze powyżej 50g.

Odzwierciedleniem aktywności InPost jest nie tylko współpraca ze strategicznymi Klientami, ale także dynamiczne zwiększanie liczby Punktów Obsługi Klienta oraz stałe poszerzanie wachlarza świadczonych usług. Dzięki konsekwentnie realizowanej polityce rozwojowej, firma obecna jest w niemal 200 miejscowościach, a do końca 2009 roku oferta InPost będzie dostępna dla klientów indywidualnych w 230 miastach.