Hypermedia przygotowała serwis Gazetopedia.pl dla wydawnictwa Agora SA

przez | 21/07/2009

Agencja komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (ISOBAR Polska) przygotowała wraz Agora SA serwis Gazetopedia.pl, będący podsumowaniem ostatnich 20 lat „Gazety Wyborczej”.  

Serwis przeprowadza użytkownika w atrakcyjny i interaktywny sposób przez  informacje na temat najważniejszych wydarzeń z ostatniego 20-lecia. – Głównym elementem serwisu jest prezentacja okładek „Gazety Wyborczej”, wykonana w technologii flash. Dzięki temu, internauta może w atrakcyjny sposób przeglądać główne strony gazety, a tym samym wydarzenia ostatnich dwóch dekad – mówi Sylwester Krawczyk, group account manager w agencji Hypermedia. – Ponadto Gazetopedia.pl pozwala użytkownikom tworzyć ich własny kontent, m.in. historie składające się z wybranych dni, jak również modyfikować okładki. Do udziału w projekcie zostały zaproszone znane osoby, wśród których znalazły się m. in. Janina Ochojska, Leszek Balcerowicz oraz Aleksander Kwaśniewski.

Hypermedia jako współautor koncepcji serwisu, odpowiedzialna była również za architekturę informacji, koncepcję graficzną oraz wdrożenie serwisu.

Serwis skierowany jest do czytelników „Gazety Wyborczej”, emocjonalnie związanych z marką „Gazety” studentów, poszukujących rzetelnych informacji historycznych, a także osób interesujących się najnowszą historią Polski, które mają sprecyzowane poglądy i potraktują serwis jako miejsce do ich zaprezentowania.