Rusza INFOOKO.pl – platforma kontaktowa dziennika.pl

przez | 20/07/2009

Axel Springer Polska startuje z INFOOKO.pl – serwisem alertowym przygotowanym przez dziennik.pl. Serwis skierowany jest do aktywnych internautów, którzy chcą się dzielić w sieci swoimi obserwacjami i relacjami z niecodziennych wydarzeń. INFOOKO.pl to kolejny projekt – po serwisie mobilnym mdziennik.pl – uruchomiony przez portal dziennik.pl w lipcu tego roku.

Nadsyłane przez internautów zdjęcia i teksty publikowane są w serwisie w kilku głównych kategoriach. W sekcji „Wydarzenia” pojawiają się informacje z ostatniej chwili przesłane przez naocznych świadków niecodziennych sytuacji. „Ustrzel gwiazdę” to z kolei zdjęcia gwiazd show-biznesu, podpatrzonych przez internautów, a „Oko na Maroko” – zabawne fotografie i teksty na każdy temat. Partnerem marketingowym sekcji „Razem lepiej”, w której zamieszczać można zdjęcia i relacje z niezapomnianych chwil spędzonych z najbliższymi, jest sieć telefonii komórkowej Plus.

Użytkownicy mogą nadsyłać swoje materiały poprzez SMS lub MMS pod numer komórkowy 722 230 230 lub wypełniając formularz na stronie INFOOKO.pl. Aby pozyskać pierwsze relacje i zdjęcia, serwis został już podłączony także do menu głównego portalu dziennik.pl. Opieką merytoryczną nad serwisem i moderacją widomości od internautów zajmuje się redakcja dziennika.pl.

„Zarówno INFOOKO.pl, jak i niedawno uruchomiony mdziennik.pl to serwisy skierowane do aktywnych internautów, którzy korzystają z internetu także poza domem, używając do tego celu telefonów komórkowych. Dzięki INFOOKO.pl użytkownicy są nie tylko odbiorcami informacji, ale także ich twórcami” – mówi Piotr Welc, dyrektor wydawniczy dziennika.pl.

Start serwisu wsparty jest kampanią w mediach internetowych i drukowanych Axel Springer Polska. Za koncepcję kampanii odpowiada zespół marketingu dziennika.pl, kreację przygotowała firma Zjednoczenie.com oraz grafik serwisu Daniel Zarzycki.