Telewizja DOMO poszerza zasięg

Domo, pierwszy polski kanał poświęcony urządzaniu wnętrz, architekturze i ogrodom dociera do 1,54 miliona gospodarstw domowych na terenie całej Polski.

Od 13 lipca br. kanał Domo znalazł się w ofercie cyfrowej Grupy Vectra, drugiego pod względem liczby abonentów operatora kablowego w Polsce. Stacja jest dostępna dla ponad 220 tysięcy odbiorców korzystających z cyfrowego przekazu Vectry w 155 miastach w całym kraju. Bez dodatkowych opłat mogą ją oglądać odbiorcy pakietu Platynowego.

Domo, produkowany i nadawany przez CANAL+ Cyfrowy sp. z o.o. kanał tematyczny przedstawiający inspiracje dla domu i ogrodu, od momentu uruchomienia we wrześniu 2008 stale powiększa swój zasięg. Kanał Domo mogą odbierać abonenci platformy Cyfra + i sieci kablowych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu