„Z natury Paradyż” – najnowsza kampania reklamowa płytek Ceramiki Paradyż

Kreacje graficzne trzech linii nowej kolekcji producenta płytek – Hanabi/Hiro, Delicate/Touch oraz Affron opierają się na prezentacji wnętrz łazienek, które zostały stworzone i wykreowane przez samą naturę.  „Tegoroczna kampania najnowszej kolekcji Grupy Paradyż inspiruje się pięknem natury, wskazującym  przy tym, że decyzja o wyborze produktów marki Paradyż jest naturalnym i oczywistym wyborem z uwagi na najwyższe walory jakościowe i wzornicze” – tłumaczy Łukasz Kardas, Dyrektor Marketingu Grupy Paradyż.

Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Paradyż i budowanie jej wizerunku jako kreatywnego, nowoczesnego i innowacyjnego producenta płytek ceramicznych, kreującego trendy w swojej branży. „Zasięg kampanii to Polska, ale także 9 rynków zagranicznych – Litwa, Łotwa, Estonia, Czechy, Słowacja, Węgry, Ukraina, Białoruś i Rosja. To już trzecia kampania skierowana na rynki zagraniczne” – dodaje Łukasz Kardas.

Działania w ramach kampanii skierowane są do klientów ostatecznych firmy. Stąd też silnym punktem tegorocznej kampanii  jest strona internetowa www.naturalnieparadyz.pl, dedykowana nowej kolekcji.

Jak informuje Łukasz Kardas – „Założeniem strony internetowej było wykorzystanie nowatorskich rozwiązań multimedialnych, za pośrednictwem których nasza kolekcja mogłaby zaistnieć w ciekawy i niestandardowy sposób. Aranżacje łazienek, dzięki zastosowanym na stronie animacjom  ożywają, a internauta jest przenoszony w magiczny świat natury i płytek Paradyż” .

Główne kanały komunikacji to prasa kobieca i wnętrzarska, Internet, bilboardy zewnętrzne oraz sponsoring wybranych bloków tematycznych i programów w 4 stacjach telewizyjnych: TVN, TVN Style, TVP1 i TVP2. Są to m.in. ‘Miasto Kobiet’, blok filmowy ‘Zakochana Jedynka’, ‘M jak Miłość’, czwartkowe pasmo filmów kobiecych w TVN, ‘Niania’ a także ‘Seks w wielkim mieście’.

Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa DC GRaphics. Agencja zajęła się opracowaniem koncepcji kampanii, kreację key Visual oraz budowę strony internetowej.  Za zakup mediów tradycyjnych odpowiada dom mediowy MPG, natomiast za media internetowe – interaktywny dom mediowy Media Contact.

Kampania zaplanowana została do końca września 2009 roku.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu