Żabka rozwija usługi

przez | 16/07/2009

Liczba klientów płacących rachunki w sklepach Żabka przekroczyła 700 tys. osób. W sieci Żabka zakończyło się także wdrażanie płatności bezstykowych PayPass. Usługa dostępna jest już w każdym z ponad 2000 sklepów sieci.

Zainteresowanie płaceniem rachunków w Żabce regularnie wzrasta. Sieć oferuje korzystne ceny, standardowa kwota za opłacanie rachunków to 1,49 zł. Dla usprawnienia obsługi klienta Żabka wprowadziła bezpłatne Karty Identyfikacji Klienta (KIK), na których zapisane są informacje o regularnie płaconych rachunkach.

Dane zapisane na specjalnej karcie (KIK) to wygoda dla naszych klientów i zapewnienie szybkiej obsługi. Kolejne, wprowadzane przez nas usługi, są reakcją na potrzeby klientów, którzy regularnie robią zakupy w sklepach Żabka i oczekują coraz to nowszych udogodnień – mówi Artur Szymoniak – dyrektor ds. rozwoju usług Żabka Polska S.A.

Płatności bezstykowe PayPass to możliwość akceptacji transakcji do 50 złotych, przez przyłożenie karty płatniczej do czytnika bezstykowego. Nie ma konieczności przeciągania karty przez czytnik ani podawania numeru PIN, dzięki temu skraca się czas realizacji transakcji.

W sklepach Żabka w tzw. Zielonym Okienku oprócz wspomnianych usług oferowane są między innymi: usługi lotto, doładowania telefonów komórkowych oraz usługa cashback – umożliwiające podczas robienia zakupów wypłatę gotówki w sklepowej kasie.

Spółka Żabka Polska przygotowuje wdrożenia kolejnych usług, które oferowane będą  w sklepach Żabka.