Wakacyjna jazda z Ubisoft w tym roku w nowej formule

przez | 16/07/2009

Producent gier, z myślą o fanach, zmodyfikował swoją letnią akcję konsumencką. To już trzecia edycja akcji „Wakacyjna jazda z Ubisoft”. Jak co roku, producent  i wydawca gier wideo umożliwia użytkownikom nabycie hitowych tytułów w promocyjnych cenach. W tym roku akcja toczy się pod hasłem „2 gry w cenie 1”. Najpopularniejsze tytuły będzie można kupić w pakietach tematycznych. Ubisoft przygotował cztery pakiety konsolowe i pięć z myślą o posiadaczach PC. Promocja potrwa do końca sierpnia  lub do wyczerpania zapasów.

Na zmianę  formuły akcji zdecydowaliśmy się, obserwując nawyki graczy. Wielu w nich dobiera gry tematycznie: jedni są  fanami mocnych wrażeń, inni przygód, jeszcze inni lubią złożoną akcję – mówi Rafał Adasiak, Marketing Manager Ubisoft w Polsce. Z myślą o każdej z tych grup przygotowaliśmy pakiety, łącząc w każdym z nich dwa bestsellery w cenie jednego – dodaje Adasiak.

Posiadacze PLAYSTATION 3 i XBOX360 mogą kupić Adrenaline Pack zawierający  gry Far Cry 2 oraz Assassin’s Creed w cenie 199,90 zł, Adventure Pack łączący w sobie Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent oraz Prince of Persia w cenie 229,90 PLN, Action Pack  z grami sygnowanymi nazwiskiem Toma Clancy’ego: EndWar oraz Rainbow Six: Vegas 2  za 199,90 zł, a także Extreme Pack, w którym znalazły się: Tom Clancy’s HAWX i Shaun White Snowboarding w cenie 199,90 zł.

Extreme Pack z takimi samymi grami, z tym, że w cenie 99,90 zł jest także dostępny  dla użytkowników PC. Podobnie Action Pack – te same tytuły, cena: 99,00 zł. Adventure Pack z kultowym Prince of Persia i Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent w wersji PC kosztuje 99,90 zł. Poza tym, posiadacze PC mogą wybrać: Combat Pack zawierający strzelankę Far Cry 2 oraz Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 (cena: 69,90 zł), czy Strategy Pack z grami The Settlers: Narodziny Imperium i Heroes V za  69,90 zł.

Pakiety dostępne będą w największych sieciach oferujących elektroniczną rozrywkę: Empik, Media Markt, Saturn, Avans a także w sieciach hipermarketów Carrefour, Tesco, Auchan, Real oraz największych sklepach internetowych. Wydawca zaplanował reklamę i wsparcie marketingowe w drukowanych tytułach gamingowych: PSX Extreme, Neo Plus oraz CD Action, a także w internecie: portal Onet oraz serwisy o grach, Gry-Online.pl i Gram.pl.