Max-Fliz Salonem Roku 2009 w Małopolsce

przez | 16/07/2009

Krakowski salon kompleksowego wyposażenie wnętrz Max-Fliz został laureatem konkursu Salon Roku 2009 organizowanego przez miesięcznik Łazienka.  Konkurs „Łazienka – Salon Roku 2009” został zorganizowany po raz drugi. Jego laureatów – czyli najlepsze salony z wyposażeniem łazienek w 16 województwach Polski – typowali producenci i importerzy z branży. W województwie Małopolskim po raz drugi z rzędu zwyciężył Max-Fliz.

maxflizsalonemroku2009bMax-Fliz posiada siedemnaście lat doświadczenia w branży. Jego początki to sklep z płytkami ceramicznymi o powierzchni zaledwie 30 m2. Z czasem asortyment i skala działań się zwiększała – otwierano nowe oddziały na terenie Krakowa. W 1999 r. Max-Fliz przeprowadził się do obecnego miejsca i w ciągu zaledwie kilku lat stał się centrum wnętrzarskim i osiągnął status prawdziwej wizytówki branży wyposażenia wnętrz.

Dziś  na powierzchni 4500 m2 znajduje się ponad 100 aranżacji realnych łazienek, setki płytek podłogowych, nowoczesne studio hydromasażu oraz aranżacje wnętrz stworzone przez zaprzyjaźnionych z firmą architektów. Znajdziemy tu kompleksowe wyposażenie salonów, sypialni i jadalni,  oraz bogatą ofertę oświetleniową. Max-Fliz współpracuje z ponad tysiącem dostawców z całego świata, dzięki czemu oferta jest niezwykle bogata i urozmaicona.  Na terenie salonu można znaleźć dodatki dekoracyjne, swoje usługi oferują wykonawcy mebli kuchennych, zabudów wnękowych, garderób  i sztukaterii, zaś w jego ścisłym sąsiedztwie znajdują się sklepy oferujące sprzedaż ekskluzywnych podłóg i drzwi.

Bogactwem salonu są  jego pracownicy. Jest ich blisko pięćdziesięciu, doskonale przeszkolonych doświadczonych i kompetentnych. Są doskonale obeznani z najnowszymi trendami, zaś swoją kreatywnością, fachowością i profesjonalizmem wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów. Ponadto w salonie znajduje się biuro projektowe, w którym każdy za darmo może skorzystać z fachowej porady.

Możliwość zakupów od ręki daje 4 tysiące m2 powierzchni magazynów, ulokowanych w bezpośrednim sąsiedztwie salonu. Wystarczy przyjść do Max-Flizu wybrać interesujący produkt i odebrać go w magazynie. Transport towarów zapewnia rozbudowana flota samochodów dostawczych.

Jesteśmy dumni z wygranej w Konkursie Salon Roku. Źródłem naszego sukcesu jest podejście do klienta. Staramy się  robić wszystko, by wyszedł  od nas zadowolony i chciał kiedyś  wrócić, on lub jego bliscy. To bardzo ważne w sprzedaży detalicznej, a ta nie jest łatwa, wymaga ciągłych nakładów, zmian ekspozycji i stałego rozwoju,  bo klienci w ostatnich latach zwiększają wymagania w stosunku do handlowców. Co jakiś czas odnawiamy ofertę, aby pokazać klientom najnowsze trendy w projektowaniu płytek ceramicznych, ceramiki łazienkowej i innych materiałów wyposażenia. Staramy się, aby aranżacje ukazywały najlepsze i świeże wzorce, by mogły trafiać w różne gusta.  Pod tym kątem musimy zmieniać co roku 30 % aranżacji. Dzięki temu klienci oraz, co jeszcze bardziej cieszy branżowcy doceniają nasz salon – mówi Piotr Kurleto – jeden ze współwłaścicieli firmy.