LOGICSEARCH zdobywa rumuński rynek

przez | 16/07/2009

LOGICSEARCH, część  Grupy ARBOinteractive, specjalizująca się  w rozwiązaniach marketingowych w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych (SEM) otwiera oddział w Rumunii. Jest to drugie europejskie biuro LOGICSEARCH.

„Rynek rumuński traktujemy jako niezwykle obiecujący – liczba użytkowników rośnie rokrocznie w tempie około 20%. Równocześnie bardzo dynamicznie rozwija się handel elektroniczny –  pierwsze silne marki zaczynają ugruntowywać swoją pozycję w świadomości użytkowników Internetu” – mówi Tomasz Więckowski, dyrektor zarządzający LOGICSEARCH Polska.

Dotychczas działania z zakresu SEM realizowane były przez wyspecjalizowany dział ARBOinteractive Rumunia. Szybki rozwój działu przyczynił się do decyzji o rozpoczęciu działalności pod osobnym brandem. Tym samym rumuński oddział LOGICSEARCH może pochwalić się realizacją kampanii dla dużych i mniejszych klientów z branży turystycznej, bankowej i motoryzacyjnej.

„Niejednokrotnie zaskakujemy swoich klientów skalą oszczędności, jakie są w stanie uzyskać współpracując z nami. W niektórych przypadkach redukcja kosztów osiąga poziom 50% w stosunku do wydatków, jakie reklamodawcy ponosili prowadząc kampanie w wyszukiwarkach samodzielnie. Liczymy na przeniesienie tej strategii na rynek rumuński”  – dodaje Tomasz Więckowski.

Kwalifikacje każdego pracownika LOGICSEARCH, jak również wiarygodność firmy w Polsce i całej Europie potwierdzają certyfikaty Google Advertising Individual oraz właśnie uzyskany przez odział rumuński certyfikat Google Qualified Company. Jest on przyznawany wyłącznie firmom, które osiągają kwartalne obroty w kampaniach linków sponsorowanych Google na poziomie 100 tys. dolarów.

„Nasza długofalowa strategia przewiduje dalsze poszerzanie wpływów na rynkach, na których najnowsze rozwiązanie technologiczne z zakresu reklamy online nie są jeszcze dostatecznie spopularyzowane. Doświadczenia zdobywane na rynkach lokalnych pozwalają nam jeszcze lepiej różnicować naszą ofertę i dostosowywać się do coraz większych wymagań klientów” – dodaje Tomasz Więckowski.