Konferencja „Event w strategii biznesowej firmy”

przez | 16/07/2009

6 października 2009 r, podczas pierwszego dnia Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów „Event” odbędzie się odbędzie się konferencja „Event w strategii biznesowej firmy” zorganizowana przez Stowarzyszenie Branży Eventowej.

Wydarzenie skierowane będzie do organizatorów oraz zleceniodawców eventów.

Prelegentami konferencji będą eksperci z Polski i zagranicy, którzy podzielą  się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem.

-Aby firma mogła funkcjonować i przynosić zyski niezbędna jest szczegółowo przemyślana, długoterminowa strategia biznesowa, mówi Monika Krusiewicz, Prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej. – Przyszłościowe myślenie o sprzedaży, zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz marketingu i PR może stać się kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa. Długoterminowe planowanie wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych oraz wplatanie ich w strategię firmy może przyczynić się do zwiększenia ich skuteczności, oszczędności , co w końcowym efekcie wpływa na wzrost zysków przedsiębiorstwa, dodaje  Monika Krusiewicz,.

Podczas konferencji uczestnicy dowiedzą się mi n: jak długoterminowo planować spotkania w firmie, jak mierzyć ich skuteczność oraz jak wykorzystać event jako narzędzie marketingu i zarządzania kadrami oraz jak zorganizować event z marzeń Prezesa.

Konferencja odbędzie się na terenie Targów Event, dlatego jej uczestnicy powinni dokonać rejestracji na miejscu lub on-line na www.rejestracja.targievent.pl. Tylko dzięki rejestracji on-line można:

  • zwiedzać  Targi Event BEZPŁATNIE
  • uniknąć formalności związanych z wypełnianiem formularza rejestracyjnego na miejscu
  • na miejscu odebrać imienną Kartę MT Polska, która uprawnia do dodatkowych usług i promocji.

www.sbe.org.pl