Kolarskie emocje na 66. Tour de Pologne

przez | 16/07/2009

Już po raz szósty firma Cityboard Media objęła patronatem medialnym najważniejszą  imprezę sportową w Polsce – szosowy wyścig kolarski Tour de Pologne UCI Pro Tour.

cb_tourdepologneW ramach patronatu prawie 300 plakatów z niezwykle dynamicznym layoutem 66. edycji Tour de Pologne pojawiło się w lipcu na nośnikach Cityboard Media w Warszawie, Bielsku-Białej, Krakowie, Lublinie, Rzeszowie, Białymstoku, Łodzi, Olsztynie, Płocku, Poznaniu, Szczecinie, Katowicach, Wrocławiu i Trójmieście.

– Tour de Pologne, który od tego roku należy do kalendarza światowego, a od 2005 r. do Kolarskiej Ligi Mistrzów, od kilku lat na wzór największych międzynarodowych imprez sportowych korzysta z outdooru. Każdego roku przygotowywana jest inna, spójna z pozostałymi materiałami promocyjnymi kreacja. Tour de Pologne otrzymuje różne nagrody i wyróżnienia, między innymi: Sportowa Marka, Wydarzenie Sportowe roku czy Sportowa Impreza Roku – do przyznania ich przyczyniła się również kilkuletnia współpraca z Cityboard Media. Nasze wspólne działania oceniamy w samych superlatywach, jest to jedna z najbardziej profesjonalnych firm, z którymi współpracujemy – wyjaśnia Czesław Lang, Dyrektor Tour de Pologne.

– Tour de Pologne to dziś międzynarodowa marka, impreza światowej rangi. Jesteśmy dumni, że nasza firma może wspierać najważniejsze wydarzenia sportowe. Nasza wieloletnia współpraca owocuje coraz większą popularnością wyścigu oraz jego rosnącym prestiżem – mówi Marta Bryła, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.

Tegoroczna edycja Tour de Pologne jest z wielu względów wyjątkowa. Po raz pierwszy wyścig odbędzie się w sierpniu. Organizatorzy liczą, że nowy termin zagwarantuje lepszą pogodę, jak również pozwoli zaprezentować piękne polskie krajobrazy w letnim słońcu, jednocześnie zachęcając widzów z zagranicy do odwiedzenia Polski. Podzielony na siedem etapów wyścig rozpocznie się 2 sierpnia w Warszawie. Honorowym starterem powiązanego z obchodami 65. rocznicy wybuchu powstania warszawskiego pierwszego etapu będzie generał Zbigniew Ścibor-Rylski, prezes Zarządu Głównego Związku Powstańców Warszawskich. Tour de Pologne zakończy się 8 sierpnia w Krakowie. Drugi raz w zawodowej historii wyścigu weźmie w nim udział reprezentacja Polski.