TIMECODE dla PokerStars.pl

przez | 15/07/2009

Dom produkcyjny TIMECODE przygotował adaptację telewizyjnych spotów reklamowych internetowego serwisu pokerowego PokerStars.pl. Polska wersja reklam, udźwiękowiona przez TIMECODE, pojawi się w Internecie i wybranych stacjach TV.Telewizyjna kampania reklamowa składa się z pięciu spotów. Każdy z nich stanowi wypowiedź – historię jednego z graczy należącego do prestiżowego zespołu Team PokerStars Pro. W spotach wystąpili Daniel Negreanu, Isabelle Mercier, Joe Hachem i Vanessa Rousso, czyli jedni z najbardziej utytułowanych zawodników na świecie. Koncepcja spotu opiera się na monologu każdego z  graczy , który opowiada, czym dla niego jest poker texas holdem i co jest tajemnicą ich sukcesu.

Polska wersja reklam powstała po długotrwałym castingu na głosy, zorganizowanym przez TIMECODE.

Spoty obejrzeć można także w serwisie YouTube, na kanale TIMECODE: www.youtube.com/timecode oraz na kanale PokerStars: http://www.youtube.com/user/PSPolandTV

Timecode to niezależna firma producencka specjalizująca się w kreacji i produkcji spotów reklamowych i profesjonalnych filmów korporacyjnych. W ramach stałej współpracy TIMECODE odpowiada za kreację i produkcję spotów do kolekcji specjalnych wydawanych przez Agorę (od 2007 r.) oraz autopromocję kanałów z grupy Discovery Networks (od 2006 r.)

W portfolio Timecode znajdują się m.in. produkcje dla: GlaxoSmithKline (NiQuitin), Sharp Electronics, Provident, Tchibo, Procter&Gamble, Google, Play, SONY Polska.

Ważniejsze nagrody i wyróżnienia:

  • 2005 – nagroda specjalna na Festiwalu Filmów Korporacyjnych w Wenecji za film „LOGO” dla Pekao S.A.
  • 2007 – nominacja do międzynarodowego konkursu PROMAX/BDA w Berlinie za kampanię wizerunkową dla Discovery Historia „Miejsca”.
  • 2007 – Nominacja do Media Trendy za kampanię wizerunkową dla Discovery Historia „Miejsca”.
  • 2008 – nagroda w Ogólnopolskim Konkursie Reklamy „Kreatura” za kampanię „Warszawa 1944 – Bitwa o Polskę” dla Discovery Historia.
  • 2008 – Pierwsza nagroda w kategorii Best Documentary na Worldwide Short Film Festival w Toronto oraz pierwsza nagroda w kategorii Best Documentary na Manlleu Short Film Festival w Barcelonie za film dokumentalny „Ziętek”
  • 2008 – wyróżnienie w Ogólnopolskim Festiwalu Reklamy „Złote Orły” za kampanię wizerunkową „Znajdź Swoją Historię” dla Discovery Historia