Rusza Ad. Challenge – nowa agencja komunikacji zintegrowanej

przez | 15/07/2009

1 lipca rozpoczęła działalność nowa agencja komunikacji zintegrowanej – Ad. Challenge. Twórcy agencji stawiają sobie za cel skuteczne i efektywne sprostanie oczekiwaniom i wyzwaniom stawianym przez wymagających Klientów oraz stale zmieniający się rynek.

Agencję Ad. Challenge tworzą ludzie od lat zaangażowani w realizację projektów eventowych, ambientowych i interaktywnych m. in. dla PZU Życie SA, Play (P4), Beltone.

Za organizację struktury  i pracy agencji odpowiada Tomek Wykowski, pełniący funkcję Client Service Directora.

Do grudnia 2008 roku Tomek był dyrektorem działu digital w JWT Warszawa, gdzie realizował projekty z obszaru komunikacji zintegrowanej m.in. dla BAYER, Pfizer, HSBC, Shell, Nokia, Iveco, Mazda i Polkomtela. Wcześniej odpowiadał za działania new business oraz kompleksową obsługę klientów w agencji S4, w tym marek Heyah, Wedel, Fiat.

Dzięki doświadczeniom Tomka i reszty zespołu powstaje agencja, która umożliwi Klientom racjonalizację działań w każdym obszarze komunikacji marketingowej.

Ad. Challenge, poza przejęciem obsługi dotychczasowych klientów marek Xillo (projektowanie i produkcja BTL i Interactive) oraz eLogis (obsługa eventów), planuje pozyskiwać nowych Klientów oferując kompleksowe usługi zintegrowanych działań komunikacyjnych.

Tomasz Wykowski studiował zarządzanie i marketing w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego oraz New Technology Management na Lappeenranta University of Technology (Finlandia). Prywatnie jest fanem motocykli, żegluje i nurkuje.