Nowy program ułatwi partnerom sprzedaż i szkolenia w kompletnym zakresie produktów FrontRange

przez | 15/07/2009

FrontRange Solutions, wiodący producent oprogramowania do zarządzania usługami i infrastrukturą IT dla średnich i rozproszonych przedsiębiorstw, ogłosił dziś zmiany w swoim globalnym programie partnerskim polegające na prostszym dostępie i rejestracji transakcji.

Wiceprezes ds. współpracy biznesowej Jim O’Gara powiedział: “Dzięki temu, że dajemy partnerom przejrzysty proces identyfikacji i zarządzania transakcją, nasza firma może skupić się na oferowaniu klientom optymalnych rozwiązań na miarę ich potrzeb. Głównym celem jest, aby obustronnie korzystny program dawał naszym partnerom wsparcie sprzedaży, wsparcie techniczne, narzędzia, umiejętności i produkt, z którym mogą zdobywać rynek, reprezentować siebie i naszą firmę i wreszcie, zarabiać pieniądze.”

Program zakłada dwa poziomy partnerstwa określane w oparciu o osiągane zyski, zaawansowanie techniczne, rozwój umiejętności i zaangażowanie marketingowe.

Pierwszy poziom określany jest jako sprzedawca “autoryzowany”, drugi poziom nazwany został  “partner platinum.” W ramach odnowionego programu partnerzy otrzymają doroczne wynagrodzenie partnerskie, wsparcie sprzedażowe i techniczne z silnym ukierunkowaniem na wspólny marketing, połączone inicjatywy i wspólne studia przypadku. Program korzysta również z dostępnego on-line narzędzia Lead Registration Program, które daje możliwość optymalizacji marży i lepszego, bardziej spójnego prognozowania sprzedaży. Wdrożeniu programu towarzyszy zawarcie nowych kontraktów i umów, które zawierać będą stały poziom marży we wszystkich produktach (do tej pory marża była różna dla różnych produktów) zależny tylko od poziomu partnerstwa.

Dla organizacji i firm, które nie chcą ubiegać się o pełen status certyfikowanego partnera przewidziano możliwość działań referencyjnych, w ramach których partner może kierować nowych klientów do FrontRange. Natychmiast po zamknięciu umowy z klientem przez FrontRange, partner polecający otrzymuje swoje wynagrodzenie, które zależy od stopnia przygotowania transakcji. Również obecni partnerzy w programie mogą polecać nowych klientów i otrzymywać w zamian wynagrodzenie uzależnionych od zamkniętych przez FrontRange kontraktów.

Program nie podlega zmianie w przypadku partnerów zajmujących się linią produktów GoldMine CRM również tworzoną przez FrontRange Solutions. Program referencyjny obejmuje również nie-certyfikowanych partnerów we wszystkich liniach rozwiązań.

FronRange zachęca firmy z Polski do przystępowania do nowego, korzystniejszego programu partnerskiego. Według Jima O’Gara, usprawniony program zaoferuje partnerom przewagę nad konkurencją oraz dostęp do szerszego portfolio produktów, między innymi IT Service Management, Help Desk, Client Lifecycle Management, Customer Relationship Management oraz FrontRange Voice.