Ergo: Deployment – równe szanse dla wszystkich

przez | 15/07/2009

Wiodący polski producent sprzętu agd zainwestował w tym roku w badania i rozwój swych produktów ponad 20 mln zł. Podobnie postępuje wiele dużych firm zdających sobie sprawę, że rozwój, innowacje to doskonały sposób na zdobycie przewagi nad konkurentami w dobie kryzysu. Małe firmy nie są bez szans w tym wyścigu!

mikserWdrażenie innowacyjnych produktów wymaga jednak dużych kompetencji i wiedzy z zakresu wielu dziedzin,  a zarządzenie rozwojem nowego produktu zdecydowanie wykracza poza możliwości przeciętnego działu marketingu. Mniejsze firmy, których nie stać na wielomilionowe nakłady, tworzenie własnych biur projektowych, rozbudowanych działów marketingu, nie stoją jednak na straconej pozycji. Odpowiedzią na ich potrzeby jest najnowsza oferta krakowskiej firmy ERGO od lat specjalizującej się w usługach projektowych. Korzystając ze swych doświadczeń i możliwości w zakresie wdrażania nowych produktów (działy projektowy i wdrożeniowy, produkcja) firma przygotowała nową usługę – Ergo: Deployment. Doświadczenie pracowników ERGO i zaplecze techniczne firmy umożliwiają przygotowanie, wdrożenie i rozwój nowego produktu – od opracowania założeń, poprzez projekt wzorniczy, opracowanie rozwiązań technicznych i prototyp, aż po zarządzanie produkcją w systemie outsourcingu.

xq-z-gondola– Do przygotowania usługi Ergo: Deployment skłoniła nas analiza zachowań wielu firm, które wykorzystały minione kryzysy gospodarcze do dynamicznego rozwoju. Połączyliśmy to z  naszymi doświadczeniami, potencjałem naszych projektantów oraz możliwościami zaplecza technicznego jakim dysponujemy. Jestem przekonany, że usługa Ergo: Deployment pozwoli zamienić wiele wspaniałych idei w produkty, które zaistnieją na rynku stając się symbolem swoich marek, będą rozpoznawalne i osiągną sukces – mówi Paweł Pochopień, prezes firmy ERGO.

Krakowska firma Ergo (www.ergo.net.pl) jest jednym z liderów na rynku usług projektowych. Od lat rozwija swoje możliwości w zakresie wzornictwa przemysłowego (Ergo: Design), projektowania i wyposażania sklepów (Ergo: Store), projektowanie, produkcja , montaż systemów komunikacji wizualnej w przestrzeni publicznej (Ergo: Signs) oraz materiałów wspierających sprzedaż (Ergo: POS). W tym roku ERGO uhonorowano tytułami „Designer Roku 2009” (przyznawany przez  Instytut Wzornictwa Przemysłowego),  „Superstar 2009” w kategorii Display International (przyznawany przez Display Verlags GmbH) i Grand Prix POPAI Poland Awards 2009 oraz czterema nagrodami w różnych kategoriach tego konkursu.