Comarch i Renault Retail Group Warszawa mają nową umowę na usługi outsourcingu infrastruktury IT

przez | 15/07/2009

W ramach długoterminowej współpracy pomiędzy Comarch a Renault Polska została podpisana umowa z Renault Retail Group Warszawa Sp. z o.o., dotycząca świadczenia usług outsourcingowych w obszarze infrastruktury informatycznej w 4 lokalizacjach na terenie miasta stołecznego Warszawy.

Renault Polska od 2000 roku korzysta z outsourcingu sieci WAN oraz administracji platformą ASP świadczonego przez Comarch na terenie całej Polski. Dobra współpraca, profesjonalizm oraz dopasowanie IT do wymagań i rozwoju biznesu zaowocowały podpisaniem kolejnego kontraktu.

Do zadań Comarch należy przeprowadzenie szczegółowego audytu infrastruktury IT oraz przejęcie całkowitej odpowiedzialności za zarządzanie i utrzymanie krytycznych systemów klienta. Zakres świadczonych przez Comarch usług zawiera outsourcing zarządzania bazami danych, sieci LAN, infrastruktury end-user, obsługi serwerów oraz komputerów specjalistycznych, a także serwis infrastruktury informatycznej, zarządzanie oprogramowaniem i wsparcie użytkowników on-site.

– Głównym benefitem dla klienta jest optymalizacja kosztów obsługi infrastruktury informatycznej przy wykorzystaniu usług ekspertów o dużym doświadczeniu i kompetencjach w aspekcie obecnych oraz przyszłych aktywności projektowych – mówi Marcin Warwas, Wiceprezes Comarch odpowiedzialny za sektor Usługi.

Koncern Renault, obecny w 118 krajach i zatrudniający ponad 120 000 osób, ma już 110-letnią historię, a od 10 lat działa w ramach Alliansu Renault-Nissan. W skład Grupy wchodzą trzy marki: Renault, Dacia i Renault Samsung Motors.