Agencja Hypermedia wygrywa w przetargu Telefonii DIALOG SA

przez | 15/07/2009

Agencja komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska) powiększyła swoje portfolio o kolejnego klienta – Telefonię DIALOG SA. Konkurs trwał od kwietnia br. i obejmował koncepcję, wizualizacje i rozwiązania technologiczne nowej platformy webowej Dialog.pl.

– Cieszymy się, że w naszym portfolio pojawi się silna marka z rynku telekomunikacyjnego, dla którego internet jest naturalnym kierunkiem rozwoju sprzedaży i obsługi Klientów. Pozwala to na szerokie wykorzystanie kompetencji w zakresie badań i projektowania zorientowanego na użytkownika, w konsekwencji na osiągnięcie wymiernych korzyści biznesowych Klienta – mówi Krzysztof Andrzejczak, Co-Managing Director w agencji Hypermedia.

Koncepcję nowego portalu Dialog.pl na podstawie serii badań stworzył dział Hyperlab, który w strukturze Hypermedia pojawił się dwa lata temu. Hyperlab skupia wszystkie obszary usług konsultingowych związanych z innowacyjnym podejściem do marketingu interaktywnego.

– Agencja Hypermedia zaprezentowała najlepszy projekt portalu, zarówno pod kątem funkcjonalnym, jak i graficznym. Głęboka analiza rynku telekomunikacyjnego oraz bogate doświadczenie agencji w tworzeniu serwisów korporacyjnych, przesądziło o wyborze oferty – mówi Tomasz Zalewa, konsultant ds. internetu Telefonii DIALOG SA.

Projekt nowego portalu w dużym stopniu oparty jest o optymalizację ścieżek sprzedażowych oraz warstwy prezentacyjnej oferty Dialog, która obok telefonii stacjonarnej i szerokopasmowego dostępu do internetu na łączach własnych i TP, zawiera również usługi multimedialne takie jak telewizja cyfrowa, VoD czy usługi VoIP.