Współpraca nazwa.pl i mBank rozpoczęta

przez | 14/07/2009

Firma NetArt we współpracy z mBank przygotowała atrakcyjną  promocję skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw. Klienci mBanku będą  mogli korzystać przez rok z pakietu usług internetowych oferowanych przez NetArt zupełnie za darmo.

14 lipca rozpoczęła się wspólna kampania firmy NetArt, właściciela serwisu nazwa.pl, oraz mBank. W ramach specjalnej promocji wszyscy klienci mBank zarejestrowani w serwisie www.MikroFirmy.pl otrzymają kod promocyjny, który pozwoli na korzystanie z usług domeny, serwera oraz strony WWW w nazwa.pl za 0zł przez cały okres abonamentowy usługi. Promocja przygotowana przez obie firmy pozwala na założenie i funkcjonowanie firmowej strony WWW za darmo.

Pakiet promocji oferowanych przez obie firmy („Domeny za darmo z mBank!”,  „Serwer za darmo z mBank!” i „Strona WWW za darmo z mBank!”) to okazja dla wszystkich małych i średnich przedsiębiorstw, a także dla firm, które dopiero zaczynają swoją działalność. Daniel Kotyras, Dyrektor ds. Marketingu i PR w NetArt (www.nazwa.pl) komentuje fakt wprowadzenia nowych promocji przez serwis nazwa.pl, następująco: „Polityka NetArt w zakresie promowania usług internetowych jest niezmienna od lat. Chcemy, by przedsiębiorcy w pierwszej fazie funkcjonowania na rynku mieli możliwość stworzenia firmowej strony WWW, a jednocześnie nie musieli ponosić wysokich kosztów inwestycji w promocję w Internecie. Strona WWW to obecnie podstawowa forma promocji wszystkich przedsiębiorstw i każda firma powinna mieć możliwość przedstawienia swojej oferty w Sieci. Staramy się umożliwić taki darmowy start naszym klientom.”

Promocja mBanku, organizowana we współpracy z NetArt, to nie pierwsza tego typu akcja, promująca reklamę w Internecie. Tomasz Czudowski, Dyrektor Marketingu w mBanku, tłumaczy to następująco: „Internet pozwala na łatwiejszą, szybszą i sprawniejszą komunikację. Dotyczy to zarówno bankowości, w której transakcje internetowe są już codziennością, a także innych gałęzi gospodarki. Każde, nawet najmniejsze polskie przedsiębiorstwo, może usprawnić swoją komunikację z klientami oraz kontrahentami za pomocą prostego narzędzia – strony WWW”.

Wart podkreślenia jest fakt, iż wszystkie usługi zamówione w specjalnej promocji są w pełni funkcjonalne. Klient nie jest także zobligowany do ich przedłużenia.