Nowy wizerunek Dorato

przez | 14/07/2009

Firma Ambra zmienia pozycjonowanie marki Dorato – lidera segmentu szampanów i win musujących.  Z początkiem lipca rusza również serwis internetowy www.dorato.pl. Za kreację materiałów reklamowych oraz portalu odpowiada agencja reklamowa Swiift.

kv-doratoDorato postrzegane było do tej pory jako napój alkoholowy na specjalne okazje – urodziny, imieniny, sylwestra. –„ Ważne było dla nas rozszerzenie tej klasyfikacji. Chcieliśmy pokazać dobrze znaną Polakom markę z zupełnie innej strony” – mówi Jacek Kosmulski, odpowiedzialny za markę Dorato w firmie Ambra. –„Nasze wino musujące powinno być produktem przeznaczonym do picia przy każdej okazji, zarówno podczas kameralnych spotkań z przyjaciółmi jak i ekskluzywnych przyjęć. Dorato zawsze daje gwarancję świetnej imprezy na poziomie. Dlatego w obecnej komunikacji pragniemy dotrzeć do nowych segmentów rynku nie eksplorowanych do tej pory w odpowiednim natężeniu.”- przyznaje Kosmulski.

Kampania reklamowa ma charakter wizerunkowy. Skierowana jest do ludzi młodych, którzy często spotykają się z przyjaciółmi, żyją aktywnie i do tej pory nie traktowali wina musującego jako trunku pasującego do zwykłych imprezy. Agencja Swiift odpowiada między innymi za kreację nowego key visuala marki Dorato.

Swiift przygotował  również nowy portal www.dorato.pl. Strona jest przejrzysta, pełna interaktywnych gadżetów, spójna z nowym wizerunkiem marki. Miłośnicy win musujących  znajdą tam nie tylko informacje na temat produktów Dorato. –„Specjalnie dla fanów marki stworzyliśmy również forum dyskusyjne. Goście będą mogli wymieniać się na nim choćby przepisami na sprawdzone drinki, komentować najciekawsze imprezy czy wydarzenia.” – wyjaśnia Jarek Kajdana, art director z agencji reklamowej Swiift. Na użytkowników portalu czekają również multimedialne gry, e-kartki, informacje o promocjach przygotowanych przez producenta Dorato oraz gotowe przepisy na drinki. Serwis przygotowany został w formacie flash.