Hortex Fresz orzeźwia w sieci – innowacyjne wykorzystanie technologii „site freezing”

Wystartowała internetowa kampania napojów Hortex Fresz (Hortex Holding S.A.). Działania stanowią wsparcie do już realizowanej kampanii telewizyjnej. Kampania promocyjna obejmuje portale, strony społecznościowe, sieci reklamowe oraz wyszukiwarki. Podjęte działania reklamowe nie skupiają się jedynie na prezentacji produktu, ale dążą do aktywnego zaangażowania jak największej ilości użytkowników.

Miejscem skupiającym całość komunikacji jest strona internetowa www.orzezwienie.pl. Na stronie uruchomiono konkurs, który ma pomóc w wyłonieniu najlepszego sposobu na zaskakujące orzeźwienie (zgłoszenia bazują na zdjęciach i materiałach video). Wyprodukowano interaktywną grę bazującą na bohaterach spotu telewizyjnego. Szata graficzna strony zmienia się w zależności od pory dnia. Unikalnym elementem kampanii wykorzystanym po raz pierwszy na rynku Polskim jest innowacyjne wykorzystanie mikrofonu podłączonego do komputera – użytkownik dmuchając w mikrofon może zamrozić bądź odmrozić stronę.

Za strategię i zakup mediów odpowiada MEC Interaction, komórka interaktywna domu mediowego Mediaedge:CIA. Strona internetowa powstała przy współpracy MEC z agencją kreatywną Unia Interactive, strategicznego partnera MEC w tym obszarze.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu