Kto da więcej za reklamę w „Hotel Profit”?

przez | 13/07/2009

Wydawnictwo Concept Media rozpoczęło sprzedaż powierzchni reklamowej w miesięczniku „Hotel Profit” za pomocą serwisu aukcyjnego Allegro.

Na aukcji wystawiono jednostronicową reklamę w lipcowo-sierpniowym numerze miesięcznika. Standardowa cena reklamy wynosi ponad 5 tys złotych, na aukcji można licytować ją już od „złotówki”! Ten oryginalny pomysł na reklamę w miesięczniku skierowany jest głównie do firm działających w branży HoReCa oferujących swoje produkty i usługi dla właścicieli, inwestorów i menedżerów hotelowych.

– Nietypowa i oryginalna forma sprzedaży powierzchni reklamowej w naszym miesięczniku powinna przyciągnąć także inne firmy, którym zależy na dotarciu do hotelarzy. Naszym stałym kontrahentom, których przyzwyczailiśmy już do nietuzinkowych akcji marketingowych udział w aukcji na pewno dostarczy wielu emocji – zapewnia Lucyna Lorińska, dyrektor sprzedaży w wydawnictwie Concept Media.

Aukcja dostępna jest pod linkiem AUKCJA, pod koniec sierpnia zostanie ogłoszona kolejna aukcja, której przedmiotem będzie reklama we wrześniowym numerze „Hotel Profit”.