Dzięki PromoRing sklep internetowy może dotrzeć do ponad dwóch milionów nowych klientów

przez | 13/07/2009

PromoRing – system promocji sklepów internetowych zadebiutował na szerszą skalę w kwietniu. Dziś z systemu korzysta już 1200 sklepów. System PromoRing w miesiącu dociera do 2,3 mln unikalnych użytkowników. Pozwala tym samym znacznie poszerzyć krąg odbiorców sklepom, które dołączyły do systemu.

W ostatnich miesiącach zespół pracował nad stworzeniem algorytmów optymalizujących wzajemną promocję sklepów. Obecnie wyświetlane linki są automatycznie optymalizowane pod kątem między innymi – dopasowania demograficznego, zainteresowań internauty oraz jego zachowania w obrębie PromoRing. Algorytm gromadzi dane z przejść pomiędzy sklepami by zapewnić lepszej jakości ruch.

Wśród klientów PromoRing są zarówno małe sklepy jak i te duże o ugruntowanej marce. Dzięki inteligentnemu podziałowi sklepów na grupy, klienci zyskują nie tylko wartościowych ruch ale i budują swoją markę wśród Internautów robiących zakupy w Sieci.

Twórcy systemu zapowiadają dalsze prace nad algorytmem optymalizacji oraz wprowadzenie nowych usług dodanych dla uczestników PromoRing.