Nie tylko doskonałe rozwiązania finansowe marki Audi

Z początkiem lipca Kulczyk Tradex, wyłączny importer marki Audi, wprowadził  promocyjną ofertę finansowania zakupu trzech modeli Audi z segmentu średniego premium: A4, A4 Avant i A4 allroad quattro. Wsparcie komunikacyjne stanowi kampania prasowa w dziennikach ogólnopolskich oraz tygodnikach opiniotwórczych. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Zero,2 Inżynieria Marki.

untitledPrzy zakupie modeli Audi A4 można skorzystać z atrakcyjnej oferty leasingowej z sumą opłat wynoszącą tylko 105%. Hasło wykorzystywane w reklamie prasowej brzmi „Doskonałe rozwiązania nie tylko finansowe…”.

– Poprzez ten nieco przewrotny komunikat chcemy zwrócić uwagę przede wszystkim na korzyść dla klienta czyli atrakcyjne rozwiązanie finansowe, które zwiększa dostępność modeli. Jednak nie mniej ważny jest aspekt wizerunkowy. Nawiązujemy również do podstawowej przewagi marki Audi, jaką stanowią zaawansowane rozwiązania techniczne. Modele Audi A4, A4 Avant oraz A4 allroad quattro oferują swym użytkownikom szereg innowacyjnych rozwiązań niedostępnych w modelach innych marek i to również jest bardzo ważny element komunikacji – komentuje Przemysław Jasielski, creative director Zero,2.

Audi A4 od chwili wprowadzenia na rynek cieszy się bardzo dużą popularnością wśród klientów ceniących klasę premium. Model ten posiada największą przestrzeń pasażerską w segmencie, szereg zaawansowanych systemów ułatwiających prowadzenie samochodu, a także innowacyjne i niezwykle efektywne silniki. Audi A4 jak mało który samochód łączy sportową dynamikę z elegancją i wyrafinowaną stylistyką.

Agencja Zero,2 prowadziła już wcześniej działania reklamowe, które przyczyniły się  do rynkowego sukcesu modeli Audi A4.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu